2013. november 3., vasárnap

AVON: OPAL Top coat

Sziasztok!
Ma bemutatok Nektek az AVON első csillámos fedőlakkját.




A tovább után láthatod ezt a majdnem pelyhes lakkot.

A csomagolása a már jól megszokott, kifinomult AVON-os fekete papírdobozka, melyen fehérrel szerepel a lakk neve: OPALESCE.




Nagyon jól néz ki az üvegcse s ahogy csillognak a kis fényes "papír" darabkák, majd Ti is látjátok a képeken. Rendesen fel lehet rázni, mert van benne két kicsi fémgömb - mint a régi körömlakkoknál.
<>
Több manikűrt is mutatnék Nektek, hogy lássátok a fedőlakk szépségét.
1) Egyszerre kipróbáltam az Essence fekete kis color&go 85 Galactic Black, illetve a SHE 295  sötétkék lakkomon. Az eredménye nekem nagyon tetszett, mások is csak dícsérték - sőt egyik barátnőm elnevezte sellő uszonynak a két körmömet, ami igazán találó. :)




És íme az első manikűr - jó sok képpel:








Az AVON Midnight Green és Lucky Penny lakkjával együtt is kipróbáltam. Előbbire még a Miss Sporty Check Matte mattító lakkommal is rámentem - meglepő, de így is gyönyörű zöld körmöket kaptam. :D







Nemrég megmutattam Nektek (ITT) a barna Crystal Nails (G13) lakkomat, melyen szintén kipróbáltam ezt a fedőlakkot az Essence Be Loud trendkiadásából a graffiti topperrel együtt.







A variációk száma szerintem végtelen, a sötét lakkokon kifejezetten jól mutat, de néha meg lehet kockáztatni világosabb árnyalatokkal. :)

Mutatóban hoztam egy képet, ahol többféle lakkot is kipróbáltam alapként. A gyűrűs- és a kisujjam élőben sem túl látványos, de a maradék három már igen. :)




Hogy miért is hívtam a bejegyzés elején pelyhes lakknak? Mert a katalógusban lévő képek alapján én betudtam ilyen tipusúnak, holott, teljesen másmilyen. 
Az összehasonlításhoz az Essence Night in Vegas topperemet használtam. :)









Eddig csak Smink és a többi blogon találkoztam ezzel a fedőlakkal (ITT), úgyhogy remélem én is érdemben tudtam írni eme csodálatos topperről.

Nektek mennyire tetszik? Be fogjátok szerezni?

Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Húúha ez az avon-os Opal lakk gyönyörű nagyon tetszik!! Régóta nézegetm már őt az Avon katalógusban! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy Karácsony környékén akciós lesz, nagyon mutatós darab. :)

      Törlés