2014. március 2., vasárnap

Csak egy kis összefoglaló

Sziasztok!

Mint láthattátok, alig volt bejegyzés februárban. Ennek az az egyik oka, hogy elég húzós lett az órarendem, reggeltől estig az egyetemen vagyok és hétvégente pedig a baráti körrel megyünk ide-oda. Nem is tudom, mikor voltam uoljára vásárolni, - igazából nem bánom, mert nem szoktam nagyon különleges dolgokat venni és kicsit unom már, hogy én is tucat-bejegyzéseket gyártok, mint a többi bloggerina. Nem akarok senkit sem megsérteni és a félreértések elkerülése miatt kicsit kifejteném az előbbi mondatomat: időről időre ugyanolyan témájű bejegyzések jelennek meg a szépségblogokon - most például a legtöbb bejegyzés a Catrice újdonságairól, például a Crushed Crystals körömlakkokról szólnak... Engem is érdekelnének, de kicsit feleslegesnek tartom, hogy én is írjak róluk... - másrészt, mint már mondtam, időm sincs elmenni bevásárolni.

Nem ígérek heti több bejegyzést, próbálok ihletet meríteni jópár dologból és különlegesebb bejegyzéseket írni, - márha majd lesz rá időm - de továbbra is csak hobbiból vezetem a blogot, ez az én kis személyes, de mégis publikus szépségnaplóm. :)

Mindenesetre nagyon vártam, hogy mit hoz a jövő. :)


További szép napot Nektek is lányok!
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Neha nem art egy kis szunet! Biztos vagyok benne hogy jovobe sok kreativ es eredeti bejegyzeseid lesznek, en minden esetre kivancsi vagyok az osszesre!

    VálaszTörlés