2014. május 14., szerda

Az eddigi legjobb körömerősítő, amit próbáltam

Sziasztok Lánykák!

Fél éve jelentkeztem egy bejegyzéssel, melyben az essence körömerősítő lakkjairól írtam. Azóta, már mást használok s gondoltam megosztom én is a véleményemet erről a Rimmel körömlakkról.


Érdemi újdonságot nem fogok tudni mondani róla, úgyhogy ez most egy nagyon rövidke kis helyzetjelentés lesz. Előljáróban még annyit, hogy biztos jóideig még a kedvenceim között fog szerepelni ez a kis üveg csodaszer. :)

Fél éve minden lakkozáshoz használom alapként ezt a Rimmel darabot, és tapasztalom a körmeimen, hogy szeretik/imádják. Gyorsan szárad és igencsak észrevehető a jótékony hatása: sokkal kevésbé repedezik be a körmöm vagy jön fel lemezesen...



Láthatjátok, hogy már több, mint a felét elhasználtam, nem véletlenül - és legfőképpen nem hiába, úgyhogy számomra ez nemcsak egy felhype-olt termék. :) 

Én is arra buzdítok mindenkit, aki csak teheti, hogy vegye meg & próbálja ki, mert még az én gyenge körmeimmel is csodát művelt! Persze ha más véleményen vagytok vagy van már bevált darabotok, arról is szívesen olvasnék a kommentek között. :)

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése