2014. december 22., hétfő

Last minute ajándékötletek, avagy miket vásároltam mostanában...

Sziasztok Lányok!
Az elmúlt pár hónapban összesen nem vásároltam annyit, mint most decemberben - köszönhetően a karácsonynak...


Remélem nem bánjátok, hogy összeszedtem őket egy fényképes bejegyzés formájába.


"Megérkezett" az Oriflame rendelésem.
Mostanában nem szoktam katalógusból rendelni, mert nem találok semmi fogamra valót, azonban most sikerült. Velem jött egy testradír és egy karácsonyi körömmatrica szett - egy körömlakkot is rendeltem, de az nem volt készleten úgyhogy majd amikor megjön megjön.



Kézműves szappan
Az egyetemen vettem ezt a szappant, amit beteg gyerekek készítettek. Az intézményben, ahol laknak mindenféle hasonló holmik (teáscsészék, nyakláncok, szappantartók) elkészítését megtanulják és gyönyörűségeket hoznak létre. A termékek árai kedvezőek és mindet az ő betaníttatásukra fordítják. Ez egy kávés-kakós szappan, aminek isteni illata van és őszintén, kedvet kaptam a készítéséhez...



Festett selyem fülbevaló & Balea cseresznyés krém
Múlt héten voltam a Vörösmarty-téren a karácsonyi vásáron, ahol mindenfélét lehet kapni - sajtokat, baglyos holmikat, jegyzetfüzeteket, borokat, fém-ékszereket... - és a nagy séta közben megláttam egy bódét, ahol ilyen bedugós fülbevalókat készített egy lány. Régóta tetszik ez a gombos fülbevaló megoldás, de olyan rondákat láttam a Bijou Brigitte-ben ráadáskánt nem is olyan jó áron... Bezzeg itt 1000 forintért lehetett venni ilyen bedugósat, 1800 forint a lógosabb változata. Szerintem 20 percig válogattam, míg emellett kikötöttem. Mióta megvan csak viselem, úgyhogy igencsak tetszik és jó vásár volt.
Imádom a cseresznye illatát, úgyhogy nem tudtan ellenállni ennek a Balea krémnek - az utolsó darabot hoztam el a DM-ből, a másik illat amiben kapható itthon a rózsa-levendula.



Mézeskalács kiszúró-szett
Desszertmesterben jártam és mivel a mai/holnapi terv a mézeskalács készítése, fel kellett tankolni az ünnepi szaggató-mintából. Már csak azt remélem, hogy a mézis szaggató is előkerül... ^_^



Ti mikor vásároltatok be? Voltatok vásározni valamerre?
Holnap jöhet egy mézeskalács-recept?
Muéberry

2 megjegyzés :