2016. június 14., kedd

NOTD: Pillangók nude alapon

Sziasztok Lányok!
Április közepén volt a DM-ben egy 2-t fizet, 3-at vihet akció az Essence The Gel körömlakkokra és nem bírtam ki, vettem is párat belőlük.


Eddig nem mutattam meg egyben Őket, így most külön-külön bejegyzést kapnak.


Elsőnek egy érdekes színű lakkot hoztam: a polcon sötét/piszkos mályvás színben játszott, de közelebbről megnézve már inkább nude. Két rétegben kentem fel, a tökéletes fedés érdekében, azonban a mindkettőnél más volt a színe. Nagyon kellemes olyan puddingos/krémes az állaga, jó az ecsete, elegendő festéket vesz fel. 





Végezetül pedig feldobtam kis pillangós decal nyomdázással, szerintem nagyon hangulatos lett. Alapnak az Essence The Gel Nail Polish 67-es love me like you do lakkját használtam, a pillangók színezésére pedig a következőket:
- Csehországból hozott mentaszínű Eveline 915-ös (LINK)
- rágógumiszínű Bourjois 10 napig tartó 26-os (LINK)
- új Moyra Gel Look 946-os Stephanie (LINK)
- lilás holos Rival de Loop Young Holo Nails #03 cute candy (LINK1, LINK2)






Nektek hogy tetszik?
Szoktatok pillangós manikűrt készíteni?
Mulberry

1 megjegyzés :