2016. szeptember 28., szerda

New In | Essence | Me & My Umbrella Trendkiadás darabkái

Sziasztok Lányok!
Mint ahogy a napokban facebook-on már láthattátok, sikerült pár terméket beszereznem az Essence legújabb trendkiadásából.


A továbbiakban ezekről olvashatsz.


Már a promó képeket látva nagyon megtetszett az egész trendkiadás: a színvilága, a termékek neve, külseje... Szerintem minden nagyon el lett találva. Eredetileg még a fehér szemhájpúdert szerettem volna megvenni és a kézfertőtlenítőt, de utóbbiból lapult egy darab a Pixibag-emben s az előbbiről pedig lebeszéltem magamat - azért kipróbáltam a testert és nagyon puha, bársonyos tapintású volt. 

Végezetül, "csak" négy terméket vettem meg, mutatom is őket egy kis leírással együtt.





Matt rúzsok (01 crazy autumn love, 02 i <3 rainy days)
Azt hiszem leszögezhetjük, hogy nagyon cuki a csomagolása - az első képen jól látszik a kupakon a minta, - illik a kollekció nevéhez. A promó képek alapján én azt hittem valami feketés/szürkés lesz az 01-es rúzs, de kiderült, hogy bogyószínű. A 02-es rúzson viszonylag töbebt gondolkodtam, hogy elhozzam-e, mert nem igazán viselem el a rózsaszínt magamon, de ez inkább egy piszkos nude-rózsaszín, azzal pedig nincs bajom.

Tegnap mindkettőt kipróbáltam (alap nélkül) és meglepően teljesítettek. Mindkettő nagyon krémes állagú  (olyan butter lipstick szerű, azaz olyan, mint a vaj) és könnyű felkenni. A nude tipikusan olyan, "mint az ajkam, csak jobb". Nem szárít a krémes formula miatt, 3-4 órát bőven kibír és szépen kopik - először a szám belsejénél kezdte végül csak egy kontúr maradt. A bogyóssal már egy kicsit bajban voltam, mert nem fed egyenletesen - beleül a ráncokba és kiemeli a bőrhibákat; plusz ez is szépen kopott, de megszínezte az ajakamat és a "barázdákban" ottmaradt. Mint minden sötét árnyalatú rúzs alá, szinte ez alá is kötelező a kontúrceruza - illetve nem árthat egy ajakradírozás sem - viszont így sötétebb lesz, mint a lenti swatch. Ha használtam ceruzát, akkor csak közelről láttam egy kis egyenlőtlenséget, de sokkal szebb volt, mint ceruza nélkül.

Lejjebb láthatjátok a színmintákat és kíváncsiságból összehasonlítottam őket további kedvenc őszi nude és bogyós rúzsaimmal. Látszik, hogy mind különböző árnyalatú!

Mindkettő igazi őszi alapdarab, szerintem ezen a kettő rúzson kívül mást nem is fogok napközben viselni.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Arcpirosító (01 you can stand under my umbrella)
Itt is kiemelném a cuki csomagolást, nagyon kifinomult a fekete alapon a fehér írás és kinyitva ez a minta ami fogad, egyszerűen gyönyörű. Röviden és tömören: csillámmentes rózsaszín pír, nem porol és szépen látszódik az arcon. Mindennapi használatra kitűnő.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontúrozó ecset (01 i like people who smile when ut's raining)
Évek óta használom a márka szemhéjpúder ecseteit és szeretek a limitált kiadásokból is lecsapni rájuk. (Legutóbb a Catrice Zensibility, illetve még régebben az Essence Wild Craft limitált kollekcióból vettem ecsetet.) Van már egy ilyen ferde ecsetem az ELF-től, amit pirosítóhoz használtam - mostanában hullajtja a szőrét, ezért szereztem be ezt utánpótlásnak. A szálak puhák és tömöttek - tömöttebb, mint az előbb említett ELF darab.

Biztos jó barátok leszünk. :)



Nektek hogy tetszik?
Lecsaptatok valamire ebből a trendkiadásból?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Én is kacérkodtam ezzel a gyönyörű pirosítóval, de aztán gondoltam várok még vele picit. De a lényeg, hogy ezek szerint érdemes is megvenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon természetes pink, lehet építgetni. Jó kis alapdarab, de az Essence-nek jó pirosítói vannak. :)

      Törlés