2016. szeptember 21., szerda

Pixit Kaptam | Az első PixiBag-em

Sziasztok Lányok!
Múlt héten megérkezett hozzám (is) a legelső PixiBag-em, úgyhogy most hozok is róla egy bejegyzést, melyben megmutatom, mik lapultak a cuki nyuszis neszesszerben.


A továbbiakban olvashatsz az első benyomásaimról.

Már az előző strandtáskás Pxibag-nél gondolkodtam a rendelésnél, de végül csak most adtam rá a fejemet. Szerintem jól döntöttem, mert annyira dugig volt ez a kis neszesszer, hogy az egyik termék nem is fért már bele. (A bejegyzést a bontogatásom menetében írtam, a kimaradt termékkel kezdtem és mentem tovább. )



NIVEA: 3 az 1-ben Ápoló Micellás arctisztító kendő szemre, szájra és arcra 
(25 kendő, minden bőrtípusra, E vitaminnal; bőrgyógyászok és szemorvosok által tesztelt)

Amit ígér:
1) A vízálló sminket, szempillaspirált is eltávolítja, miközben védi a pillákat.
2) Alaposan tisztít és nem maradnak arctisztító maradványok a bőrön.
3) Felfrissíti és hidratálja a bőrt.
4) Tiszteletben tartja a bőr nedvesség egyensúlyát és alkalmas napi használatra. (hátoldalon szereplő plusz információ)

Az első pontra kíváncsi leszek, mert a sminklemosó kendők nem tudják leszedni a sima spirált sem. Szoktam használni kendőket (Jimjams, Alterra), de a szempillaspirálhoz lemosó kell - és néha még azok sem tudják leszedni eléggé... De biztos el fog fogyni. 



Hygienics Caosept: Kéz- és Bőr- fertőtlenítő gél (110 ml)
(elpusztítja a vírusokat, baktériumokat és gombákat! víz és szappan nélkül használható!)

Amit ígér:
- Speciális hatóanyag tartalmú gél - a vírus-, baktérium- és penészfajták jelentős részét elpusztítja. 
- E-vitamin és Panthenol tartalmának köszönhetően nem szárít, használata után a bőr nem ragad, friss és kellemes tapintású lesz. 

Örülök ennek a terméknek, amint elfogy a nemrég vásárolt Lidl-ös saját márkás Cien biztos ezt fogom használni. Korábban az Yves Rocher és a HiGeen Gel kínálatából használtam ilyen terméket.



C-THRU: Charming Love parfüm (75 ml)
Amikor megérkezett a csomag nagyon jó illatot éreztem, azt hittem valami eltört úgyhogy idegesen kipakoltam a neszesszert, de szerencsére semmi ilyesmi nem történt, csupán ennek a parfümnek az illatát éreztem. Aki egy ideje olvas, tudja, hogy nem igazán szoktam érezni az illatokat - csak a nagyon szélsőségeseket, - de ez fantasztikus. Nagyon tetszik, biztos használni fogom. Elsőre engem a B.U. Be You parfümökre emlékeztet a külseje.



Jimjams Beauty: Hidratáló kézkrém (50 ml)

Amit ígér:
Kivételes hidratálást biztosító, könnyen beszívódó kézkrém mandulaproteinnel, kamillával és panthenollal. Zsíros bőrérzet nélkül puhítja és táplálja a kezeket.

Örülök ennek a kézkrémnek, mivel ősszel igencsak ki szokott száradni a bőröm és már úgyis kellene egy új. Még nem próbáltam a márka krémeit, úgyhogy kíváncsi leszek. 



Essence: Édes Cseresznyés körömreszelő 
Örülök ennek kis körömreszelőnek, mert ez nálam nagyon fogyóeszköz. Nem érzem, hogy cseresznye illata lenne, de cuki a színe - ami a fotón nem látszik, amiért elnézést kérek, de ez volt a legjobb felvételem róla. 



Dove: Illuminating Nourishment Sampon & Balzsam (250 ml & 200 ml)

Amit ígér:
- A Dove Illuminating Nourishment termékcsalád Vibrant Shine Lock Szérummal mélyen táplálja a fakó hajat, hogy kiemelje természetes fényét, csillogását és újra élettel teli legyen.

Nagyon örülök ennek a két terméknek, mert még egy alkalmat kibír az, amit mostanában használok (Garnier Ultra Doux Helyreállító Sampon és Balzsam EZ). Valószínűleg magamtól nem választottam volna ezt a párost, de el fogom használni, az biztos.



Összességében én örülök, hogy megrendeltem ezt a kis neszesszert, mert szerencsére minden terméket fogom tudni használni. Öröm és boldogság van, még akkor is, ha most sem sikerült DM Box-ot nyerni és nem fogok sírni emiatt, hogy adjanak egyet

Ti megrendeltétek ezt a PixiBag-et? 
Vagy valamelyik korábbi neszesszert vagy Pixibox-ot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése