2016. október 8., szombat

New In | Lipcandy: Maybelline Color Sensational rúzs Olaszországból

Sziasztok Lányok!
Mára erről a rúzsról hoztam egy rövidke kis bejegyzést.


Itthon még nem találkoztam ezzel a sorszámúval, a tovább után megtudhatjátok, miért  is különleges.



A vásárlás rövid története annyi, hogy szeptemberben Olaszország déli részén nyaraltam és egyik nap, amikor mentünk az Auchanban megálltam a sminkes részlegen és nézelődtem. Nem volt túl nagy választék és árban is hasonlóak voltak, mint itthon. Azonban a csomagolás szempontjából sokkal jobb a helyzet, hiszen minden termék így külön be van csomagolva, tehát nincs annyira széttúrva mint nálunk néha. Pro érv mellé "jár" a kontra, nem volt semmiből sem teszter, úgyhogy igazi zsákbamacska az impulzusvásárlás...



A választásom most inkább egy nude rúzsra esett, a 625-ös Iced Caramel-re esett. Kibírtam, hogy a fotózásig nem bontottam ki, úgyhogy jöhet is a swatch:


Szokásommá vált, hogy összehasonlítom a készletem többi tagjával, hogy lássam sikerült -e más (újabb) árnyalatot venni: egy kicsit hasonlít az egyik Essence rúzsomra, de nem 100%-ig.



Amiért (vagy aminek) igazából örülök, hogy ez egy Chanel rúzs elég jó dupe-ja - legalábbis a Pinterest szerint.


Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése