2016. október 15., szombat

NOTD: A legújabb Golden Rose lakkjaim

Sziasztok Lányok!
Arra gondoltam megmutatom a legutóbb vásárolt két lakkomat.


A tovább után olvashattok róluk egy-egy rövidebb véleményt.


Golden Rose Rich Color 34
Az ősz beköszöntével előszeretettel szeretem használni a bogyós lilás árnyalatokat és ez a lakk megtetszett a metálos beütése miatt. Gyönyörű az üvegben, a körmökön is elég szép, azonban hiába használtam alap- és fedőlakkot nem volt tartós. Másnapra látszott a körmöm hegyénél, hogy kopik, és még aznap estére itt-ott le is pattogott. Azt meg mondanom sem kell, hogy utána vagy három napig semmi baja nem volt... Kár érte...




Golden Rose Rich Color 39
Az állványon megakadt a szemem ezen a kék lakkon is, úgyhogy elhoztam. Ennek is van egy kis metálos hatása, de igazából inkább csillámosnak mondanám. Meglepődtem, mert az ilyen csupacsillám-csoda lakkokkal szemben, ez már egy rétegben is szépen fed - de azért kell a ráadás, - krémes és nem csak csillámból áll. Ennek a tartóssága már sokkal jobb, mint az előzőé és gyönyörűen csillog a napfényben.




Ti szeretitek a Golden Rose lakkokat?
Tapasztaltatok ilyen szintű "kopást" a márkánál?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése