2012. május 13., vasárnap

Akik inspiráltak

Ebben a bejegyzésben a kedvenceimről fogok írni, hiszen ők velem voltak a mindennapokban, nem is tudják, de nagyon sokat tanultam tőlük. 

Az első beauty blog, amit olvasni kezdtem a Livin' Pretty volt. Nagyon megtetszett Zsuzsi stílusa, írásai és tanácsai. Folyton folyvást azon kaptam magam, hogy olvasom a bejegyzéseit és egy nem elég belőle, jöjjön még egy, és még egy, és még egy... Mind a mai napig nézem és olvasom és nem tudom megunni, szerencsére. :)

Nem is emlékszem már, hogy hogyan is jutottam el a Púderfelhő blogra, de nem bánom, hiszen Andi írásait is imádom olvasni, az outfitek is gyönyörűek és nagyon jó postokat készít. Több termék vásárlása előtt az ő oldalán informálódtam és nem is kellett csalódnom az általa javasolt árúkban. Egy élmény Andi blogját olvasni.

Egy termék után kutatva jutotta, el Suzy, the make up maniac blogjára. Jó tanácsok és gyönyörű sminkek egy helyen. Smink és stylus, igen, ez jellemzi a blogot. Nagyon szeretem a kreatív keddi alkotásokat és a teszteket. Egy profi sminkes, aki imádja a munkáját. 

Maggie, a Beautyjunkie blog tulajdonosa. Imádom minden egyes bejegyzését, és hogy egy külön oldalt is adott az outfitjeinek, hiehetetlen. Annyira gyönyörű sminkeket készít, engem azonnal levett a lábamról. 

Carmenesque Sminknaplója is hihetetlen. Imádom olvasni az írásait, mindig meg tud lepni valamivel minket. Alig várom már a következő bejegyzését.

És persze itt van még Lolly, Tündi és a Made in Beauty is. Hihetetlen a stílusuk, gyönyörűek a sminkek és egyszerűen csak imádok mindent, amit csinálnak. 

Még három emberről szeretnék beszélni, akik a youtube beauty guru jelzőt kapják.
  • Az első, akit teljesen imádok és szinte az első videói óta követek, az Bubzbeauty. Hihetetlen mennyi energiával rendelkezik, milyen csodás sminkeket készít és tanácsokkal is ellátja a nézőit. 
  • Sok beauty videó végignézése után Michelle Phan videói fogtak meg igazából. Minden sminkhez Lancome termékeket használ, de egyszerűen imádnivaló ő is.
  • Akárcsak a testvére Promise Tamang Phan videói és sminkjei is elképesztőek.
Plusz egy kedvenc angol blog, a Fashion is my drug.
 


Őket szoktam a leggyakrabban olvasgatni. Ti kinke az írásait olvassátok szívesen?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése