2012. május 13., vasárnap

Az első szavak

Sziaztok!


Elérkezett a pillanat, hogy elindítsak egy blogot, s ezáltal megosszam a gondolataimat Veletek!

Hosszú hónapokon át csak olvasgattam a különböző beauty blogokat, melyek segítettek átvészelni egy furcsa időszakot. Furcsa alatt pedig egy nagyon rossz, szerencsétlen időszakot értek, mialatt bármihez hozzáfogtam, sikertelenség lett a vége. De ennek mostmár vége. :)

Elkezdtem foglalkozni azzal, amit szeretek, ez pedig nemmás, mint a sminkelés, a fotózás és az írás.

Az első nagy szerelmem a fényképezés volt. Éveken át készültek fotók állatokról, növényekről, tájképekről, s a barátaimról is. Szeretek embereket fényképezni, de azt nem szeretem, ha engem fényképeznek. Csak azokat a képeket találom jónak magamról, ami nem beállított, hanem lesifotó. Sokkal természetesebb a mosolyom, a gsztusaim. Én is a hasonló képeket szeretem, úgyhogy vannak beállított és lesifotóim is.

A következő kedvenc tevékenységem, pedig az írás. Röviden szeretnék csak mesélni erről: míg amikor valaki unatkozott, elkezdett firkálni - rajzolni, addig én a legszívesebben elmerültem a gondolataimba, könyvet olvastam vagy filmet néztem. Az első lépések a filmbéli "váratlan" fordulatok után jöttek, mikor én magam kitaláltam, hogyan kellett volna befejeződnie az adott kriminek, vagy soroztrésznek. Sokkal később, már papírra vetettem gondolataimat, akár vázlatosan - akár csak egy kisebb részletet kiragadva a történet egészéből és persze az internetre is felkerült néhány (befejezetlen) fanfiction-öm.
Még ma is megvan az első (és egyben utolsó) versem, avagy az előbb említett vázlat, illetve történetrészlet egy mappába zárva. És ki tudja, mit hozhat a jövő? 

És végül a sminkelés. Csak az utóbbi időben vált igazán komollyá az érdeklődésem eziránt. Sosem tartottam magam egy világszépe lánynak, de a kialakult stílusom egyedi és nem feltétlenül illek az akkori trendhez. Mostanáig a sminkelés kifulladt nálam abban, hogy "egy kis korrektor, szempillaspirál és kész is vagyok". Mára ez már másként működik, kialakult a színvilágom és a kedvenc termékeimet is megtaláltam. Általában egyszerű, gyorsan elkészíthető sminkeket készítek, amelyek egész nap kitartanak, mivel napközben nincs mindig időm egy gyors újrafestéshez. A smink-felszerelésemben átlagos rúzsok, körömlakkok, és szemhéjfestékek vannak, egyrészt mert nem engedhetem meg magamnak a jóval drágábbakat, illetve nem is vagyok viztos benne, hogy annyival jobb is lenne az az árú. 



Ennyi lenne most a bemutatkozás, remélem ti is szeretittek kreatívan eltölteni a szabadidőtöket és a kommentekben el is áruljátok azokat. 

Mulberry <3

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése