2012. június 15., péntek

Zöldség

Tegnapi sikeres vizsgám után, H&M-ben körbenéztem, s végeül egy gyönyörű zöld körömlakk jött velem haza.

Mindig azt mondtam, hogy nekem nincs zöld körömlakkom, mégis, mikor hazaértem eszembe jutott, hogy van egy hasonló lakkom. Ma gyorsan ki is próbáltam őket, és látszik a különbség.

A lakk neve: Lady Luck

Az említett másik lakk, az Essence - Colour & Go - 77 in style lenne. A kettő közötti különbség a szín. A H&M nagyon világos, míg az Essence pedig nagyon sötét.


És akkor lássuk élesben:

Vakuval.

Vaku nélkül, kicsit közelebbről.

Ugyan nem vagyok oda a mostani trendért, hogy a gyürűsujjat fessük ki más színűre, mint a többit, de így, ti is láthatjátok a különbséget.

Ti szeretitek ezt a trendet? Van zöld körömlakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése