2012. június 7., csütörtök

Napi köröm

Múlt hónapban, mikor bementem a Rossmanba volt egy olyan akciójuk, hogyha veszel egy Lovely kozmetikumot, akkor kapsz egy ajándék körömlakkot a pénztárnál.
Ugyan nem az akció miatt vettem egy ezüst repedezős Lovely körömlakkot, de a pénztárnál volt lehetőségem választani három lakk közül. Az egyik egy lila volt, de szerintem rossz volt az állaga, furcsán nézett ki az üvegcsében. A másik egy vörös volt, aminek furcsa színe volt, úgyhogy a harmadikat hoztam el, s most ezt szeretném megmutatni nektek.

A boltban - a megvilágítás miatt - világos aranyszínűnek nézett ki. Van egypár arany körömlakkom, de ez más volt. Amikor hazaértem és felavattam, meglepődve tapasztaltam, hogy ez nem egy tipikus arany körömlakk. Van benne egy narancssárga beütés is, nekem nagyon tetszik, különleges lett emiatt.

Két rétegben nagyon szépen fed, nem is tudom, hogy eddig miért nem volt Lovely körömlakkom, mert ugyanolyan jó, mint a többi hiába olcsó, drogériás márka.


Nektek is van ilyen különleges lakkotok?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése