2013. február 1., péntek

Mit találtam?

Nemrég volt Magyarországon egy Catrice Trendkiadás, méghozzá a Coolibri. Ez volt az első pár olyan kollekció, ami megszeretette velem a sminkek világát - ekkortájt már gondolkoztam a blog elindításán. Nagyon jó dolgokat lehetett venni ebben a trendkiadásban: szemhéjpúdertoll, aranyszínű tus, lip butter, zselés arcpirosító és ajaknektár (azaz szájfény).


Ebből a trendkiadásból találtam valamit, az akciós állványon, s mivel már régebben is ki szerettem volna próbálni, de nem vettem meg, ezért most, lecsaptam a lehetőségre.
Nem tudtam elképzelni milyen lehet egy kék szájfény, így hát, amikor megláttam, hogy pár darab van belőle és csak 299 forintba kerül, rögtön a kosaramban landolt egy.





Azóta már kipróbáltam, nem egy nagy dolog. De mire jó ez a kék szájfény? Sötétebb lesz a szánk tőle, de semmi más. Kellemes illata van, jó az aplikátora. Ennyi pénzért tökéletes, eredeti árára már nem emlékszem, de szerintem többszörösébe került, s annyit azért nem biztos, hogy ér.

Emlékeztek még erre a  trendkiadásra? Ti vettetek valamit belőle?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése