2013. február 10., vasárnap

SHE Stylezone X-treme körömerősítő lakk

Még nyáron vettem a címben említett körömlakkot, mivel igencsak gyengék a körmeim. Hogy hatásos volt-e? Hááát... 


Igazából mikor megvettem, szinte egy hónapig csak ezt a lakkot kentem fel és érződött a hatása. Kevésbé tört be a körmöm, illetve nem tört lemezesen sem. Aztán elkezdtem rendesen lakkozni, ez volt az alsó réteg,mivel "táplál" és véd a színtől. Eleinte nem volt rossz, de de hosszabb használat után semmit sem ér. Csodát tudott tenni nálam egy hónapnyi folyamatos használattal, de mostmár semmit nem használ, csupán el akarom használni.

Mivel kevés van már belőle és tönkrementek a sörtéi - ki tudtam húzni a helyéről... ,- ezért áttöltöttem egy kifogyott, régi Essence Color&Go üvegbe. Abban félig tele van, kb 2,3 ml - mivelhogy az üveg 5 ml-es...



Adatok a termékről:
márka: SHE Stylezone,
mennyiség: 10 ml,
forgalmazza: DM Kft,
ár: 1200 Ft környékében.

Ti milyen körömerősítő körömlakkot használtok?
Mulberry

4 megjegyzés :

  1. Én Avonosat használok már évek óta. Néha alaplakknak is, és még jó is mert egyben le lehet húzni az egészet és nem kell a körömlakklemosóval szórakozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen körömlakkjaim nekem is vannak, amiket simán le tudok húzni körömlakklemosó nélkül! :D

      Törlés
  2. Sorra jönnek az általam olvasott blogokon a körömerősítős posztok. :D Így megkönnyítitek a dolgom milyet válasszak, mert épp nagy dilemmában vagyok... =) Ez ki is esett a mezőnyből...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segítettem. :)
      Szerintem a következő ilyen körömerősítő lakkom a sokak által kedvelt Rimmel 14 day Nail Hardening Treatment lesz.

      Törlés