2013. február 25., hétfő

Alverde: Black & Red rúzsok

Már a promóképeket látva megkedveltem ezt a kollekciót. Leginkább a rúzsok fogtak meg, ezért be is szereztem pár darabot.

 

Négy árnyalatot - két vörös és két nude - lehet kapni: 10 magic moment, 20 magic kiss, 30 red glamour, 40 red love. A promóképen láthatjátok mind a négy rúzst, mellette pedig a szerzeményeimet.



Három rúzst hoztam haza: 10 magic moment, 20 magic kiss és 40 red love. Ti is megvehetitek a DM-ben, 899 Forintba kerül darabja - kisebbek, de nincs ráírva a súlyuk.



Röviden a kapható árnyalatokról:
  • 10) magic moment: egy narancsos nude árnyalat.
  • 20) magic kiss: egy kellemes fáradt vörös-rózsaszín árnyalat.
  • 30) red glamour: szaténfényű barnás nude árnyalat - ezt nem vettem meg.
  • 40) red love: egy szép, igazi vörös rúzs.
És akkor lássuk, miket tudnak:

10, 20 és 30.
Swatch:




Már többször említettem egy-két általam vásárolt terméknél, hogy kicsinylem a méretét, és most szemléltetésképp a három rúzs mellé tettem az egyetlen Essence rúzsomat.



Nekem nagyon tetszik mindhárom szín. Nem meglepő módon a 10-est ritkábban használom, mint a másik kettőt, hiszen csak most kezdtem barátkozni a nude rúzsokkal.

Minden esetre örülök, hogy megvettem őket, mivel igazi alapdarabokról van szó. A trendkiadás további darabjairól itt találtok swatch-okat. Nekem is segített a választásban.

Ti ismeritek, szeretitek az Alverde rúzsait? Limitált vagy az állandó termékeiket szoktátok megnézni? Mit ajánlanátok ettől a márkától?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése