2013. március 10., vasárnap

Cukorfalat, avagy a legújabb krémem

Nem tudtam ellenállni és megvettem a DM saját márkás termékei közül a Cukorfalat testkrémet.
 

A tégelyen is ez a kifejezés áll (body cream), ami nem csalás, mert ez nem testvaj, hanem egy krémes testápoló. (Ezt jól megmondtam. :D)
Kellemes (édes-citromos süti) illata van, könnyű eldolgozni és jó áron hozzá juthatunk.  200 ml-t kapunk nagyjából 700 forintért. Még tavaly megjelent a polcokon, azt hittem limitált kiadás, de még egész sok helyen kapható.


Természetesen ez is fóliával van védve, s alatta láthatjuk a krémet. (Nem bírtam ki és belenyúltam.)


Igazán jó kis termék, fürdés után vagy napozás után tudom elképzelni a használatát és persze nem minden nap. De ki fog tartani egy darabig ez a 200 mililiter.:D

Nektek van Balea krémetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése