2013. március 13., szerda

Sleek - Flick it eyeliner: Purple Aura

Sziasztok!
Facebook-on már mutattam, hogy jött egy csomagom. A mai bejegyzés főszereplője az egyik megrendelt darab, a Sleek - Flick It Eyeliner: Purple Aura tus.




Ha kíváncsi vagy a tusra, akkor kattins a továbbra. :)
Nem olyan régóta használok tust, de szerettem volna feketén kívűl más színt is a tarsolyomban tudni. Ezért is vettem meg a Catrice barna zselés tusát és a zöld filces tusát is.
Ezek után, mikor megláttam, hogy a Sleek is előrukkolt a filces tusaival, melyből a fekete állandó termék lesz, de a kék és a lila színű limitált, tudtam, hogy meg fogom rendelni az utóbbit.
Ha szeretnétek megrendelni, akkor siessetek a MUP-ban megtalálhatjátok őket 1995 forintért!




Egy letisztult, a szokásos sleek dizájnt kapunk. És akkor a swatchok:


Engem inkább egy barna árnyalatra emlékeztet, csak ha arrébb fordítottam a kezem, akkor lehetett felfedezni benne a lilát. Az enyhe dörzsölést is bírja, de csak nedves zsepivel sikerült teljesen leszednem. Biztos tartós lesz. :)


Ti szeretitek a zselés vagy filces tusokat? Szeretitek ezt a márkát?
Mulberry



A MUP csomagom további darabjairól nemsokára érkezik külön bejegyzés. :) Addig is, találgathattok mit rejt a maradék két dobozka. :) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése