2013. március 22., péntek

Óz, A Hatalmas: teszt

Sziasztok!
Már kaphatóak a boltokban az Essence: Óz, a Hatalmas trendkiadás darabjai, nekem meg sikerült visszafogottan vásárolnom belőle. :)





Ha érdekel, mit zsákmányoltam, akkor kattints a továbbra. :)
Eredetileg csak pár dolog tetszett a kollekcióból. Első a szemceruzák lennének, de végül mégsem vettem meg egyiket sem, mert tudom, hogy nem tudnám rendesen kihasználni őket. Viszont érdemes a limitált kollekcióknál figyelni a szemcerkák színeire, mert itt különleges darabokat is találhatunk - az állandó szortimentben csak fekete, barna és ezüst van! 


élőben másmilyenek a szemcerkák!

A másik, ami felkeltette az érdeklődésemet az az egyik szemhéjpúder volt, melyet viszont már meg is vettem. Mit ne mondjak, a kék nem az én színem, úgyhogy igencsak leszűkült a választási lehetőségem. De nem bánom, mert egy nagyon különleges színű szemhéjpúderrel lettem gazdagabb. 

A három mono neve egyébként: 01 goodness (jóság), 02 kindness (kedvesség) és 03 generosity (nagylelkűség). Velem az utóbbi jött haza, úgyhogy mutatom is. :)




Annyira aranyos ez a hőlégballon mintázat rahta. :) 


És végül a swatch.
A karomon nem látszódott szépen, úgyhogy az ujjamon mutatom, hogy milyen gyönyörű selymes, kicsit csillámos pink-barack színe van. (A másik két mono is ilyen, csak kék és kékeszöld színben.) 


Nektek tetszik ez a mono szemhéipúder? Valamit be szeretnétek szerezniebből a kollekcióból?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Én a folyékony pirosítóra pályázom,nagyon bejön a képek alapján.Csak sajna itt még sehol sem láttam ezt a kollekciót:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt én is nézegettem, de végül nem vettem meg. Sajnos nem tudok segíteni abban, hogy hol találod meg ezt a trendkiadást, mert én is véletlenül bukkantam rá a KÖKI Müllerben, de mások meg valamelyik Rossmann-ban találkoztak ezekkel a termékekkel. De sok sikert a kereséshez, remélem megtalálod hamar. :)

      Törlés