2013. március 20., szerda

Elkapva a vörös szőnyegen

Sziasztok!
A bejegyzés címe a mai lakk fantázianeve, azaz Caught on the Red Carpet a Catrice-től.


Egy kis turpisság is van a posztban. Vajon ti egyetértetek majd velem? Majd meglátjuk.
Már csak pár lakkot nem avattam fel a legutóbbi bevásárlásomról


Ez a lakk gyorsan szárad, tökéletes fedéshez két réteg kell és gyönyörű árnyalatú lesz a végeredmény. Pár napig szép volt s csak a köröm végéről/széléről kopott le - ez a középső körmömön látszik a legjobban.


Nem éreztem késztetést arra, hogy feldobjam csillámos fedőlakkal. Nagyon szeretem ezt a színt, s ráadásként nagyon emlékeztet ez a lakk az egyik másik megvett lakkra. :)



Jól leszűkítettem a listát, hiszen csak egy hasonló lakkot vettem ugyanakkor.
Szeretnétek látni élesben is a kettő közti különbséget avagy hasonlóságot?

Hogy tetszik Nektek ez a Catrice lakk? Megvan nektek is?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Nekem most 3 sötét, mélybordóslilás lakkom is van:) De tényleg annyira minimális a különbség köztük, és az is csak napfényben hossza mustra után észrevehető:)
    Természetesen kíváncsi vagyok az összehasonlító posztra:)

    VálaszTörlés