2015. június 8., hétfő

Az eddig próbált bőrradírjaim

Sziasztok Lányok!
Ma írnék az eddig használt bőrradírjaimról.

A tovább után láthatsz egy rövidebb összefoglalót róluk.



Általában ősszel-télen szoktam előszeretettel használni bőrradirokat, ezért egészen sokáig kitartanak a tubusok. Mivel nem használom el egy hónap alatt, tudok kísérletezgetni a következő vásárláskor, habár, hogy őszinte legyek, nekem eddig a legjobban a legelső jött be. Lehet, majd valamikor újraveszem, de más illatban. Addig viszont még próbálkozok mással is. :)



Greenland - Milky Testradír: Rizstej és Vanília (200 ml) - krémmánia




Gyengéd, mikro-részecskéket tartalmazó bőrradírozó tusolózselé rizstej és vanília kivonattal.
Ez volt életem legelső testradírja és igencsak megkedveltem a használata során. Egyszerű volt kezelni a tubust, mindig annyi jött belőle, amennyit szerettem volna használni, imádtam ezt a géles állagot és a radírozó szemcséket. Régóta nem láttam a Müller polcain ezt a változatot, nem tudom, kapható-e még. Az ára ha jól emlékszem 3000 Ft körül mozog, akciósan 2500 Ft körül van - én még akkor vettem, amikor bekerült a boltba, akkor spéci akciós áron 1600 Ft-ba került. (A kép egy korábbi bejegyzésből van, INNEN.)



Avon Naturals - Eper Testradír (200 ml) - krémmánia


Shea vajat, tejfehérjét és E-vitamint tartalmaz. Radírozza és tisztítja a bőrt egy lépésben. Sima és puha érzetet kölcsönöz a bőrnek. 
Nagyon meglepődtem az első használatkor, mert egy krémes állagú kis szemcsés bőrradírral találtam magam szembe - az előző géles után ez nagy váltás volt. Nincs rossz véleményem róla, de olykor nehezen tudtam kinyitni, illetve a végefelé már igencsak kellett szenvedni, hogy az utolsó csepp is kijöjjön belőle.
Az ára nagyon kedvező, nagyjából 700-800 Ft, de akciósan is ki lehet fogni. A másik illat, amiben kapható az a vanília. 



Yves Rocher - Huille D'Olive AOC Provence Oliva Testradír (200 ml) - krémmánia
Hetente 1-2-szer zuhanyozás közben vigye fel nedves bőrre a testradírt, dörzsölje be bőrét, végül jól alaposan öblítse le. Bőre lágy és bársonyos lesz.

A legjobban a csomagolása tetszett, ezzel a kis csatos megoldással nagyon találó. Azonban nem üvegben kapjuk, hanem műanyagban, így nem baj ha leejtjük... Engem első ránézésre inkább a kiwire emlékeztetett, de oliva ilata van. Egyszerű kinyitni és bezárni, jól lehet használni radirozásra, sűrű és közepesen nagy szemcsékkel van tele.
A múltkor láttam vaniliás változatban is és az ára az elsőhőz hasonló, 3300 Ft körül jár, de a szokásos Yves Rocher-s akciókkal jóáron hozzá lehet jutni.



Oriflame Discover Miami Testradír (200 ml) - krémmánia


Energizáló hatású testradír, a somfa virágának aromájával és a licsi izgalmas, egzotikus, vibráló illatával.
Ez is egy zselés állagú kicsi szemcsés bőrradír, hasonló mint az első. Kevés is elég belőle és jól radíroz, alig érezni a szemcséket. Szerintem az utolsó adagoknál nehezen fog kijönni, mert ilyen nyomós tubusban van. Amúgy annyira édes ez a  csajos rózsaszín kiszerelés. ^^
Az ára nagyon kedvező, nagyjából 1000 Ft, de akciósan is ki lehet fogni. Többféle illatban is kapható, ITT tudjátok megnézni a honlapjukon.


Ti használtok bőrradírt? Ha igen, milyet?
Van kedvenc, bevált darabotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése