2015. június 15., hétfő

NOTD: Régiség, de még mindig egy cukiság - avagy a Flormar Icy Top története

Sziasztok Lányok!
A mai napon egy kicsit régebbi lakkról hoztam Nektek egy bejegyzést, remélem nem bánjátok.


Emlékeztek még erre a topperre?




Még ezer éve megvettem a Flormar mákos lakkját, s fotóztam is vele pár manikűrt, de eddig még nem jutottam el odáig, hogy megosszam veletek. Tudom, hogy a lakk kb lejárt lemez, de nekem még most is nagyon tetszik, hiába van meg az igazi, kis L'Oreál mák lakk, amit már ITT láthattátok nálam élesben. :)


Egyébként eleinte nem tetszett ez a fehér hosszúkás vonalka a pöttyök között, de mostanra már egészen el tudom fogadni. Egyébként nincs is olyan topperem, ami önmagában ilyen csíkos, egyszerűen csak nem szeretem...


Annyira jó látni, hogy mind sötét és mind világos alapon jól mutat a fedőlakk. :)

Nem a csütörtöki China Glaze alapon :)

Nektek hogy tetszik?
Beszereztétek anno ezt a mákos lakkot?
Szeretitek az ilyen vonalas toppereket?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése