2015. június 11., csütörtök

NOTD: Rózsa és gránátalma

Sziasztok Lányok!
A mai behegyzésben erről a két lakkról hoztam egy rövidke tesztet.


Ha kíváncsi vagy arra, hogy miképp teljesítenek, akkor olvass tovább. :)


Ez a vonal többféle alapszínből és egy gél hatású fedőlakkból áll. Használata igen egyszerű, tiszta körmökre vigyünk fel a kívánt alapszínből egy-két vékony réteget, hagyjuk hogy megszáradjon majd használjuk ezt a speciális fedőlakkot, a körömvégénél is.
Olyan, mint a géllakozás, csak a macera nélkül.
 

Lefotóztam, hogy ilyen rövid ecsete van - manapság ez már ritka, - egyszerű vele a lakkozás. Én egy vörös alapszínt választottam, mi más lehetett volna a befutó? :D
Feldobtam a gyűrűsujjamat egy vizes rózsás matricával és pár csillagocskával. Nekem irdatlanul tetszik ez az árnyalat és a fedőlakk hatása, napokig ilyen szép fényes marad a körmöm amellett, hogy egy vastag védő.gélréteget csinált a tetejére.




Ezt a fedőlakkot ezekhez az alaplakkokhoz ajánlják; más lakkoknál nem garantálják a hatást, azonban én kipróbáltam más márkával együtt is és végre egy kis öröm-boldogság, hogy azokon is hat, nem kell 2-3 naponta újra lakkoznom, mert 5-6 napot simán kibírok - ezért sem volt olyan sok manikűr a blogon az elmúlt időszakban...
Megjegyzem vicces volt, hogy első próbálkozásra a saját lakkjával nem működött nekem, más lakkokon igen, majd utána működött a sajátjával is...


A fedőlakkot érdemes úgy kezelni, mintha géllakhoz tartozó fedőlakk lenne, azaz napfény elől meg kell védeni, nehogy megkössön a lakk. Én nagyon jó kis terméknek tartom, azonban kicsit magas ára van, 1990 Ft - habár ezért az összegért 14 ml lakkot kapunk, ami azért egész sokáig kitarthat.



Mit gondoltok erről a könnyített, lámpamentes gél-lakk megoldásról?
Kipróbáltátok már a géllakozást vagy ezt a vonalat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése