2015. szeptember 5., szombat

AVON-os szerzeményeim

Sziasztok Lányok!
Úgy gondoltam, megmutatom Nektek, miket rendeltem mostanában az AVON-tól.


Ha kíváncsi vagy kicsit részletesen a termékekre, olvass tovább.



Anyuval ezer éve használjuk a márka habfürdőit, a legtöbb változatát már kipróbáltuk, úgyhogy ez az új mangós sem maradhat ki a sorból. Szuper buborékokat és habot csinál, kellemes az illata, nagyon jó. Röviden, tömören: egyszerűen imádjuk a habfürdőket.
A szeptemberi újságban láttam gránátalmásat, omnomnom, a kedvenc gyümölcsöm.  




Láttam a katalógusban, hogy van mandulás-gránátalmás tusfürdő rózsakivonattal. Nem sokat gondolkodtam azon, hogy jön-e vagy sem. ;) Nagyon krémes és pihe puha lesz tőle a bőröm. 

Andalusian Bliss krémtusfürdő


Már a sokadik üveg argánolaj fogyott el, úgyhogy most arra gondoltam, kipróbálom a pakolást is. Eddig csak párszor használtam, nem volt rossz. Hajmosás után kell feltenni és 5 percig hagyni kell hatni, majd leöblíteni.



Amikor rendeltem épp akciós volt a színes szempillaspirál, így abból is rendeltem egy zöldet. Nagyon bohókásak ezek a spirálok. Eddig csak egy Essence lila volt, azt is imádtam.



A végére hagytam egy testápolót is, amit nem rendeltem, hanem az egyik barátnőmtől kaptam. Még nem próbáltam ki, nem vagyok egy nagy testápolós, de próbálok ezen változtatni. Majd télen vagy ha hűvösebb lesz, szerintem jól fog jönni.



Ti vettetek mostanában valamit az AVON-tól?
Kipróbáltátok valamelyik terméket azok közül, amiket vettem?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése