2015. szeptember 9., szerda

NOTD: Szörnyella, avagy a szürke pár árnyalata

Sziasztok Lányok!
El sem hiszem, milyen hamar eltelt egy hét a legutóbbi manis bejegyzés óta!


Ha kíváncsi vagy, mit alkottam erre a körre, akkor olvass tovább. :)



Tulajdonképpen semmi ötletem nem volt erre a fordulóra, hogy melyik körömlakkokat használjam ehhez a technikához. Valami nem túl folyékony és nem csillámos lakkban gondolkodtam, végül két Flormar mellett döntöttem: a matt fehér M01-es és a szimpla fekete 313-as. Már egyszer kipróbáltam a water marble technikát, szintén egy kihívás egyik fordulójában - ITT
Kezdek kicsit ráérezni, már csak a tökéletes lakkok hiányoznak, nektek van tippetek? 




A fotókat szinte rögtön a pingálás után készítettem, mert féltem, hogy reggelre tönkre megy a lakkozás az ágyban, így még kcisit piszkos a körmöm széle... meg jómagam könyékig. :D



Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Láttam, hogy körömnyomdával is lehet készíteni ilyen manikűrt. Megpróbáltam, de nekem nem jött össze - lehet nem hagytam elég ideig száradni... Majd még kísérletezek vele, de a vízbe belemártogatással működőképes a dolog. :)

Többiek munkái:






Nektek hogy tetszik?
Próbáltátok már a water marble technikát?
Van bevált körömlakkotok ehhez a módszerhez?
Mulberry 

1 megjegyzés :