2015. november 14., szombat

NOTD: Pantone Marsala #2

Sziasztok Lányok!

Úgy gondoltam, ezen a mai szép napfényes délutánon megmutatom Nektek a másik bordó árnylatú Golden Rose körömlakkomat egy manikűr keretein belül.


Most inspiráció nélkül, ezek a lakkok után nyúltam, hogy feldobjam a körmeimet.


Meg kell hagyni, mostanában igencsak bejövős nálam az accent nails, azaz, amikor a gyűrűsujjunkat más színnel lakkozzuk - és ez egyáltalán nem jelzés arra a bizonyos gyűrűre. Mostanában előszeretettel veszem elő a homoklakkjaimat, úgyhogy meg sem lepődtem a választásomon.

Most nem volt túl sok kedvem gondolkodni vagy nyomdázni, így maradtak csak simán a körmeim. Nem bánom, mert irdatlanul tetszik a végeredmény. Még így 3-4 nap elteltével is egész jól bírják a strapát, csupán a nagyujjamon és a mutató ujjamon pattogott le kicsit a festék - az utóbbin is inkább azért, mert beszakadt a körmöm. Barátnőm megmutatta neki milyen alap- és fedőlakk jött be idén a legjobban úgyhogy én is kipróbáltam, nekem is fantasztikusan működik - később meg is mutatom Nektek miről van szó. 

Most pedig jöjjön is a manikűr megspékelve egy kis árnyjátékkal:






Felhasznált lakkok:
- Golden Rose Rich Color 28




Nektek van kedvenc őszi Golden Rose, ILNP vagy Rimmel körömlakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése