2015. november 5., csütörtök

Megtaláltam a BornPrettyStore-t az AliExpress-en

Sziasztok Lányok!
Ma egy kettő-az-egyben bejegyzéssel készülök Nektek, ahol megmutatom, miket vettem mostanában az AliExpress-ről.


A Glamour napos bejegyzésemben már mutattam az egyik csomagot, de menet közben megérkezett egy másik is. ^^


Az első bolt, ahonnan rendeltem a Guang Zhou Magicfly Beauty & Health Products Co., Ltd. volt - az üzlet linkje.

Éppen akciósak voltak ezek a héhé lemezek, darabja 0.30 amerikai dollárba került, úgyhogy végignéztem őket és rögtön kiválasztottam hét cuki mintásat közülük. Melléjük a kosaramba került még egy egész körmös vizes matrica, amin a pipacsok vannak.





Az oldalon lévő képeket is betettem ebbe a bejegyzésbe mert nekem nem sikerült ilyen szépen lefotóznom a lemezeket közelebbről...










Elhatároztam, hogy rendelek valamit a Born Pretty Store-ról, azonban amikor tudatosult bennem, hogy az oldalukról palpal-lal lehet fizetni - ahogy nem tudok - elkezdtem körbenézni, hiszen ha ebay-en MoYou hasonmás lemezeket is lehet kapni, gondoltam BP-s is lesz. Végezetül pedig megtaláltam az üzletüket az AliExpress-en - az üzlet linkje.


Nagyon tetszik a kínálatuk és azért rendeltem, mert már tavaly karácsonyra kinéztem magamnak egy rénszarvasos, télies lemezt s most megvettem végre - és "sajnos" még pár dolog becsúszott mellé a kosaramba. 







  

  

 

Nemrég fedeztem fel a vizes matricákat, úgyhogy a sima pandás már régóta tervben volt, a télies panda és a cuki cica becsúszott és Lexa egyik korábbi bejegyzésében megláttam a törzsi mintásat és hát láthatjátok is most nálam... 





 

 


Ti már rendeltetek valamit az AliExpress-ről vagy a Born Pretty Store-ról?
Hogy tetszenek a lemezek meg a matricák?
Mulberry


4 megjegyzés :

  1. Nagyon szupi dolgokat vettél! :)
    A BP-74-es lemez nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  2. A hehe lemezhez ha nem volt papír tok,akkor fake :( Nekem van pár fake lemezem, de sajnos a közelébe sem ér az eredetinek.
    Én ált. ha rendelek az eredeti oldalról szoktam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem érkezett hozzá papír tok és még nem volt alkalmam kipróbálni őket. Engem a minták fogtak meg, nem is tudtam, hogy van eredeti oldaluk. :$

      Törlés