2016. július 6., szerda

NEW IN: Csehországból szeretettel 2.0

Sziasztok Lányok!
Pár hete ismét eltöltöttem egy hétvégét Český Krumlov-ban s sikeresen hazahoztam pár dolgot szuvenírként.


A továbbiakban ezekről a termékekről olvashatsz ebben a bejegyzésben.


Ismét megtámadtam a Teta drogériát, amely mostanra már kiegészült pár új márkával legutóbbi vásárlásom óta. Sok mindent megtapogattam vagy megnéztem, de csak pár dolgot hoztam haza. Mióta blogolok - 5 éve, csak- mostanában fordul elő az velem, hogy állok az állvány előtt és egyik körömlakk (vagy egyéb sminktermék) sem fog meg úgy igazán, hogy betegyem a kosaramba. Ez az átka, ha sok dolgot felhalmozol, hiszen egy idő után nem tudnak újat mutatni neked - vagy előjön a realitás, hogy mégis minek kell egy nyolcadik vörös körömlakk... Úgyhogy csak álltam az állványok előtt és csak nagyon nehezen tudtam dönteni - itthon meg elkezdődött a Catrice kifutó termékeinek a leárazása a KÖKI Müllerben és végül semmit sem vettem. :D


Visszatérve a bejegyzés témájához, vettem magamnak egy körömlakk szettet az UMA Cosmetics-től. Vannak hasonló színeim, de kíváncsi voltam a márkára. - pár terméke kapható a MakeUpPlaza-ban.



Hasonlóan, mint 2 éve most is szemezgettem kicsit Gabriella Salvete állványon pihenő lakkokkal végül hazahoztam hármat, de ezek közül a zöldest anyunak szántam, a maradék kettőt pedig a barátnőmnek. 



Rengetegfajta Dermacol termék közül csupán egy a Maybelline Baby Lips-hez hasonló kinézetű ajakápolót hoztam haza, amiben van egy kis fényvédő. Kíváncsi leszek rá, mert rosszakat olvastam róla a Krémmánián. Aki régóta olvassa a bejegyzéseimet, tudja, hogy azt vallom, hogy ajakápolóból sosem lehet elég és ritkán, de egyszerre többfélét is szoktam használni - különben is, már rég elfogyott a Maybelline Baby Lips-em és a Flormarból is már kevéske van...



Végezetül pedig megjelentek a Freedom Makeup termékei az üzletben, így végre mindent megtapogathattam, amiket már kinéztem PinkPandán. Volt pár mono szemhéjpúder, szempillaspirál és tus, szemhéjpúder paletták, pirosító paletták és szemöldökformázó szettek is; a teszterekbe belenyúlkáltam, volt meggyőző és nem annyira meggyőző darab is. Azt sajnáltam, hogy a pirosító paletták (ez és ez) csillámosak - habár lehet el lehet oszlatni az arcon és nem szembetűnő, de nem akartam kísérletezni ezzel. Mint láthatjátok, a jól bevált bogyós rúzs mellett tettem le a voksom, ilyennek csak nem lehet mellélőni.



Végezetül még megmutatom mi egyebet hoztam haza szuvenírként:
- Nivea tusfüdő
- Mécsestartó házikó
- Eggenberg sörsampon 
- Mini teáscsészében gyertya
- Flaska


Instagramon láthatjátok - persze ha csak kíváncsiak vagytok, - miket néztünk meg, mit ettünk.

Ti jártatok már Csehországban vagy Český Krumlov-ban?
Merre mentek nyáron nyaralni?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése