2016. július 9., szombat

Teszt | Mostanában használt sminklemosóim

Sziasztok Lányok!
Ugyan ebben a hőségben szinte egyáltalán nem sminkelem magamat, azért összegyűlt pár sminklemosó, amiket mostanában használok - illetve használtam.


A továbbiakban erről a három termékről olvashatsz.


The Body Shop: Camomile gentle eye makeup remover (Kamillás sminklemosó) (TBS)

A kamillás érzékeny bőrre való szemfestéklemosó új változata. Illat- és színezékmentes, kontaktlencse viselők is használhatják. Vattakorongra cseppentve leoldja a sminket, a szemkörnyék bőrét is ápolva.

Még régebben vettem Glamour-napok alkalmával - vagy 20% vagy 50% akcióval egybekötve, de így is drága volt. Minden blogger áradozott arról, hogy ez a termékcsalád a lehető legjobb sminklemosó és több tubussal elhasználtak már. Aham... 
Ez a kis palack, akciósan annyiba került mint egy L'Oréal vagy Garnier micellás víz és fele annyit sem tud. Nem birkózott meg a sima szempillaspirállal, a szemhéjpúdert a második vattakorong úgy ahogy lehozta és olyan piros lett a szemem környéke hogy nem is értem mit keres a 'gentle', azaz lágy/finom a leírásában. Ezek után hogy őszinte legyek, nem értem ezt az óriási hájpot, ami a márka körül megy. Tény, hogy vannak jó termékeik - mint a mandulás testvajuk, - de hogy mindig minden termékük tökéletes és must have és pénztárcabarát, hát kétlem. Krémmánián is vicces érdemes olvasgatni a kommenteket.




Pupa: Multifunction Biphasic Elixir 

A kétfázisú elixír hatékonyan tisztítja, és rendkívül puhává teszi a bőrt.
Eredmény: azonnal tiszta és hidratált arc és test. Tökéletesen sminkmentes arc (még waterproof smink esetén is).
Parabénmentes. Kíméletes Termék. Bőrgyógyászatilag és Szemészetileg Tesztelt. Hipoallergén. Használat előtt felrázandó. Nem Ragad.

A Pupa térhódítása idén kezdődött el igazán, azonban nem meglepő mert jó termékeik vannak. Ezzel a sminklemosóval a boltban találkoztam először, és nagy meglepetésemre hatásos volt, mert első húzásra/próbálkozásra maradéktalanul leszedte a kezemre swatcholt mintákat így nem is volt kérdés, hogy veszek egy palackkal. Habár drágább, mint egy micellás víz, de szerintem bőven megéri. Kellemes illata van, könnyű a tetejét használni, jól záródik és könnyű adagolni. Összerázás után vattakoronggal lehet is használni. Valóban nem ragad, de egy kis olajos érzést hagy az arcon, de hamar felszívódik és nem bántja a bőröm - ha nincs kedvem megvárni, akkor fel szoktam itatni egy sima vattakoronggal, zsepivel vagy akár arctisztító tonikkal. Ezt a terméket nem tesztelésre kaptam, így minden elfogultság nélkül tudom ajánlani nektek - a képen is láthatjátok, hogy már a felénél tartottam a fotózásnál, mostanra ennek kb a harmada/negyede van csak a palackban. Krémmánián is jó dolgokat lehet olvasni róla.




Balea: Micellás viz kombinalt és érzékeny bőrre (Krémmánia)

A micellás víz három terméket ötvöz: arctisztító, sminklemosó és arctonik. Gyengéden távolítja el a sminket és a felesleges faggyút. Tisztítja, táplálja és védi a kiszáradástól a bőrt. Nem szükséges dörzsölni vagy vízzel lemosni.
Pantenolt, glicerint és varázsmogyorót tartalmaz; illatmentes.

Úgy döntöttem, hogy adok ennek a micellás víznek egy esélyt, illetve át akartam vinni a barátomhoz, hogy ott is legyen sminklemosóm. Nem vártam túl sokat tőle, de pozitív csalódás volt, ugyanis egész jól működik, leszedi a sminket, de figyelni kell hogy a szembe ne kerüljön, mert nem tesz jót neki. Arctisztítónak is használom, kellemes friss érzetet hagy az arcomon utána. Mostanra már a Balea felirat alatt van a víz szintje.

Ugyan nem szerepel a fotókon, de mostanra a másik változatát is megvettem, a Balea: Micellás víz száraz és érzékeny bőrre való testvérét. Annyi a különbség, hogy narancsvirágvizet és glicerint tartalmaz; alkohol- és illatmentes. Hasonlóan sminklemosáshoz és arctisztításhoz is használom, működik - a szemeim ugyanúgy nem túl jól bírják. Meglepődtem, mert ez habzik és kicsit ragacsos az utóhatása, illetve narancsos illatot hagy maga után.



Ti mit használtok sminklemosáshoz, arctisztításhoz?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése