2016. július 26., kedd

NOTD: Pitypang

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzésbe bemutatom az utolsó megvásárolt Essence lakkomat, amit még régebben vásároltam, a 2+1-es DM-es akcióban a brutál pink és a piszkos mályva mellett.


Továbbiakban erről a fehér lakkról olvashatsz.

Eddig az AVON Iceberg White fehér körömlakkját használtam, azonban már régóta ki akartam próbálni az Essence változatát is. Szép krémes, mindenképp kell két réteg belőle a tökéletes fedéshez. Szép fényesre szárad,önmagában is mutatós, de azért emlékeztet a a folyékony szövegjavítóra.




Felhasznált körömlakk:
- Essence The Gel Nail Polish: 33 Wild White Ways



Felhasznált termék:
- BornPrettyStore vizes matrica BP-W13



A legfelső két sort használtam fel, szerintem nagyon jól néz ki a fehér alapon. Mint látszik, nem sikerült tökéletesen a körmökre feltenni a mintát, de csak közelről ilyen vészes.



Nagyon szeretem ezeket a minimális mintákat, nagyon fel tudják dobni az egyszerű manikűröket is.

Nektek hogy tetszik?
Szoktatok használni vizes matricákat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése