2016. július 16., szombat

NOTD: Smaragdzöld körmök

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom az egyik legújabb szerzeményemet - ami igazából nem is az enyém.


A továbbiakban erről a körömlakkról olvashatsz.


Ez a lakk az egyik csehországi szerzeményem, amit anyukámnak hoztam és ki is próbálhattam. Nagyon szeretem a zöld színt és reménykedtem, hogy ez hasonlítani fog egy másik általam már kipróbált körömlakkra, amit barátnőmtől kaptam kölcsön...




Felhasznált lakk:
- Gabriella Salvete 163

Két réteg kellett a tökéletes fedéshez - az első után eléggé foltos volt még. Gyorsan szárad, pár nappal a festés után a körömvégeken kicsit megkopott, de sehonnan sem pattogott le.


Miután kilakkoztam a körmeimet, elkezdtem gondolkodni, hogy miért ilyen ismerős ez az árnyalat - sajnos a fényképek nem igazán adják vissza az igazi színét a lakknak, olyan mint az üvegben itt fent. Rájöttem, hogy engem emlékeztet a Dance Legend: Wow Prism collection - 27 N°27 Poison lakkra, amit korábban már megmutattam Nektek. Ugyan nem tökéletes hasonmás, de azért az eszembe juttatta.



Ti szeretitek a zöld körömlakkokat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése