2016. november 22., kedd

Pixit Kaptam | Az első PIXIBOX-om

Sziasztok Lányok!
Megérkezett hozzám a legelső PixiBox-om, úgyhogy most hozok is róla egy bejegyzést, melyben megmutatom, mik lapultak a dobozban.


A továbbiakban olvashatsz az első benyomásaimról.


Az előző Pixi-s szerzeményem után, azt hittem nem fogok ilyen gyorsan ismét meglepetésdobozt rendelni, azonban amikor megtudtam, hogy ez egy Vichy-s különkiadás lesz, eldöntöttem, hogy igenis megrendelem. Saját magamtól eddig sosem vettem a márkától semmit sem és ezen változtatni szerettem volna. 

Minták:


Pórustisztító maszk (baloldali; új termék, nem találtam meg az árát)
Szeretem az agyagos arcpakolásokat, úgyhogy kíváncsi vagyok erre a mintára. Tág vagy eltömődött pórusú bőrre.

- FELVITEL: Vékony rétegben vigye fel az arcbőrre, hagyja rajta 3-5 percig, majd vízzel öblítse le! Használja hetente 1-2 alkalommal. Kerülje a szemkörnyéket! Amennyiben szembe kerül, bő vízzel alaposan öblítse ki!

Hámlasztó maszk (jobboldali, 1.050 forint)
Még sosem próbáltam kémiai hámlasztót, úgyhogy kicsit szkeptikus vagyok ezzel szemben, de majd meglátjuk. Érzékeny bőrön is lehet használni, és hipoallergén, parabénmentes, nem komedogén.
- FELVITEL: Vékony rétegben vigye fel az arcbőrre, hagyja rajta 3-5 percig, majd vízzel öblítse le! Használja hetente 1-2 alkalommal. Kerülje a szemkörnyéket! Amennyiben szembe kerül, bő vízzel alaposan öblítse ki!



Dercos Ultra Soothing - nyugtató hatású sampon érzékeny fejbőrre

Amit ígér: Sampon nyugtató, viszketésgátló hatással, érzékeny vagy külső hatások által irritált fejbőrre. Segít megerősíteni a megviselt hajszálakat. Gazdag krém textúra üde, lágy habbal az azonnali megkönnyebbülés érzetéért.

Véleményem: Nagyon remélem, hogy beváltja az előbb leírtakat, mert szerintem irritált a fejbőröm.


Mini termék:



Pureté Thermale 3in1 - micellás szerkezetű bőrnyugtató arclemosó
Szeretem a micellás vizeket, eddig a Garnier, L'Oréál és Balea vizeit próbáltam, így erre is kíváncsi vagyok, hogy mennyivel tud többet, mint a drogériás testvérei.




Slow Age - nappali arckrém öregedés kialakulóban lévő látható jelei ellen
Ennek a kupakjában van egy kicsi spatula, így könnyű kiszedni a terméket és higénikus is. Hamar beszívódik, kellemes illata van. 


Liftactive Supreme - nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre
Ezt csak megszaglásztam, - kellemes kis semleges illata van, -  de vagy majd cserélgetni fogom a következő krémmel vagy majd ez lesz az utánpótlása.


Idéalia - nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre
Reggelente használom a sminkem alá, érezhető a hidratáló hatása és annyira aranyos, hogy halvány rózsaszín a krém.


Teljes kiszerelésű termék:


Eau Thermale - Termálvíz spray (2.245 forint)
Miután annyit hallottam a LRP termálvizéről, kíváncsi lettem rájuk így örülök, hogy ezt kaptuk teljes kiszerelésben. Már használtam párszor, kellemes és gyorsan beissza a bőröm.


Ti használtok Vichy termékeket? Van kedvencetek?
Próbáltátok a felsoroltak valamelyikét?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése