2016. november 25., péntek

LELTÁR #3 & Az eddig használt szempillaspiráljaim #2

Sziasztok Lányok!
Még régebben befotóztam a kidobásra ítélt szempillaspiráljaimat, így most hoztam egy közös posztot róluk - úgy, mint a múltkor.



A továbbiakban ezekről a szempillaspirálokról olvashatsz.


Nekem hosszú és ívelt pilláim vannak, így nem szoktam spéci spirálokat keresni vagy márkásabb darabokat venni - max 2000 forint amit kiadok érte, de ritkaság, hogy ennyiért veszek. Az elmúlt 2 évben elkezdtem odafigyelni, hogy 3 havonta legyen új szempillaspirálom - tudjátok, elvileg 3 hónapig jó, utána ki kell dobni!, - habár néha 4-5 hónapig is kibírja, mert nem használom nap, mint nap.

Legrégebbről két Essence szempillaspirálom maradt, az egyik az ezüsttubusos lashes go wild volume mascara, amiből kettőt is elhasználtam, mert vettem egyet kipróbálni majd amikor kivonták a forgalomból, ismét vettem egyet. Imádtam, hogy egyszerűen ki lehetett vadászni a terméket a tubusból. Ezután beszereztem a lash princess volume mascara-t, amit imádtam. Ez akkortájt új termék volt, fel volt hájpolva, de megérte. (Most már a vízálló változatát használom - és egyben ez az egyetlen forgalomban lévő spirálom is.)





Utána PinkPandás rendeléssel vettem egy szempillaspirált, a Makeup Revolution: The Viper Mascara with Bite-ot. Ugyan elvégezte a dolgát, nem szerettem mert gagyi hatása volt.





Glamour napokon beruháztam a MaxFactor Clump Defy szempillaspirálra, erről is csak jókat hallottam/olvastam korábban. Hát, nem kellett volna bedőlni, nekem nem jött be. Nem szeretem a gumis kefét, alig van sörtéje, nem vette fel rendesen a festéket és potyogott, ráadásként még kuponosan is drága volt - a fentebbi kettő Essence mérföldekkel jobb! Nem ez az első, hogy MF spirállal rosszul járok, így kuponnal is kerülöm a pultjukat.




Nem emlékszem, hogy rögvest ezután vagy kettővel ezután vettem meg a Lovely által kínált alternatíváját, a pink csomagolású false lashes mascara-t, de hogy sokkal jobban teljesített mint a Clump Defy!




Azt tudom, hogy ezután vettem meg a NYC Big Bald Angel Lashes Mascara-t. Ez Életem spirálja, imádtam a keféjét, jó árban volt, jól teljesített és hasonló volt, mint az Essence Get Big Lashes szempillaspirálja.




Végezetül hoztam a kettő legrégebbi spirálomat és a mostani legutolsót, ami mind a Maybelline terméke. A két legrégibb a pirosas/narancsos csomagolású the one by one volume express mascara, ami gumis keféjű és a lila csomagolású the falsies volum express black mascara. Szerintem már említettem, hogy ilyen sárga spiráljaim voltak gyerekként és akkor is jók voltak, most is azok és általában időnként visszatérek hozzájuk. (Az előző ilyen csoportos bejegyzésben is volt, eltelt azóta másfél év és most 3 is itt van.)
A legutóbbi a kimaradt the falsies volum express mascara, amit szintén imádtam. Szeretem a ferde fésűs keféjüket.




Ti milyen szempillaspirált használt(at)ok mostanában?
Van kedvenc, bevált darabotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése