2016. december 1., csütörtök

Havi kedvenceim | November

Sziasztok Lányok!
Nagyon régen írtam havi (vagy évszakos) kedvences bejegyzést, ezért gondoltam  épp itt az ideje ismét próbálkozni ezzel.


A továbbiakban kicsit bővebben írok Nektek a képen szereplő termékekről.


Az az igazság, hogy idén nyáron szinte egyáltalán nem sminkeltem és ősszel sem igazán vittem túlzásba a dolgot. Nagyjából október-november környékén kezdtem el ismét sminkelni, de azt is csak akkor, ha mennem kellett valahova, ahol emberien kellett kinéznem. Ahogy az előző hónapban kezdett egyre hidegebb és hidegebb lenni, úgy kezdtem el krémezgetni és sminkelgetni magamat. 



A sort indítom is a testápolással. A kezeimet a szeptemberi Pixibag-ben lapuló Jimjams kézkrémmel ápoltam; a karomra és a lábamra a The Body Shop mandulás testvaját használtam.



Az ajkaimon a legtöbbször a Labello vaníliás&makadámdiós ajakvaja volt, csodásan rendbe tette a kicserepesedett ajkaimat. Mióta megvettem rendszeresen használtam az Essence Me & My Umbrella piszkos nude matt rúzsát. 



Az arcomra csakis az Essence Me & My Umbrella pirosítója került és összepárosítottam a Catrice Contourious trendkiadás highlighterével.



A szememre a legtöbbször a Make Up Revolution Iconic 3 és a Sleek Goodnight Sweetheart natúr árnyalatait használtam.


Ti miket használtatok mostanában?
Hogy telt a novemberetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése