2016. december 17., szombat

LELTÁR #4 | Sminkalapok, amiket eddig használtam

Sziasztok!
Mára is egy leltáros bejegyzéssel érkeztem, ahol leírom az eddigi tapasztalataimat a képen szereplő sminkalapokkal.



Írjátok meg kommentben, hogy Ti mit használtok vagy mi vált be a legjobban, mert igencsak kíváncsi vagyok.


Elsőnek még jó régen egy Glamour-napon megvettem a The Body Shop teafás primerét. Akkortájt nap, mint nap használtam a sminkel alá vagy csak úgy, amikor nem volt ronda a bőröm. Nagyjából négy órán át tartott a hatása, így azért annyira nem érzem azt. hogy megérte az árát... (Ezt még így 4 évvel később is így tartom!) Már nem sok maradt benne, nappali "arckrémnek" használgattam, pozitívuma a teafaolaj-tartalma.



Ezután következett a Maybelline Baby Skin pórusösszehúzó primere. Számomra nagyon szilikonos az állaga és az azonnali mattító hatását túlzásnak mondanám, kissé "láthatatlanná" teszi a pórusaimat - feltölti. Használható magában, vagy alapozó alá is és illatanyag mentes. És ennél többet nem tudok róla elmondani, mindenki imádja én meg ki nem állhatom, számomra nem működik és ez is csak egy felhájpolt terméknek tartom. Sajnos ez egy csalódás számomra, nem kellett volna megvennem - szerencsére annyira nem volt drága.



A blogon még nem volt szó a Catrice Prime And Fine Pore Refining Mattító Alapjáról, mert egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy működik-e vagy sem. Azt ígéri, hogy "minimalizálja a nem kívánt fényt", "láthatóan finomítja a pórusokat" és "a primer használatával az alapozó tartósabb". Volt amikor ezek tényleg így voltak és olyan is, amikor nem - ráadásként az is változott, hogy mennyi ideig tartott.



Nemrég beruháztam egy Nivea Men after shave balzsamra és most ezt próbálom primerként használni - a youtube-os beauty bloggerek hatására. Szép felületet kapok az alapozónak és talán később fényesedett át az arcom, mint a fenti termékeknél, viszont a pirosítóm és a highligterem egészen estig a helyükön maradnak, illetve a szárazabb helyeken a púderem is, a T-zónámnál viszont már átlátszott a bőröm színe - mondjuk nem is frissítettem fel napközben...



Most úgy érzem, el vagyok látva alapokkal - még akkor is, ha időnként frissítenem kell a sminkemet, - de már most kinéztem mit fogok majd kipróbálni később, az pedig a NYX Angel Veil bőrtökéletesítő primer-e.


Ti próbáltátok valamelyiket?
Van bevált alapotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése