2016. december 11., vasárnap

Mani-acs | NOTD: RÉNSZARVASOK

Sziasztok Lányok!
Mára ismét egy manikűrrel érkeztem, ugyanis jön a Mani-acs második fordulója.




Most egy kis karácsonyi hangolódást sikerült becsempészni a mindennapokra.


Az eheti témánk a rénszarvasok volt, ahogy a bejegyzés címében is áll. Ehhez a manikűrhöz felhasználtam az egyik régebben rendelt BornPrettyStore-os körömnyomda lemezemet, ami decemberben szokott előkerülni a norvég minták miatt. Most csak egy kis minimális mintát készítettem, régen nyomdáztam utoljára és féltem is tőle, de egész jól ment végül.




Felhasznált termékek:
- kisujj: Essence - The Gel Nail Polish - 16 fame fatal
- gyűrűs ujj: Moyra - Sea Salt - No 881 Pearl Drop
- alapszín: Catrice - Ultimate Nail Lacquer - 070 Caught On The Red Carpet (kifutott termék)
- nyomdázás: Essence - The Gel Nail Polish - 33 wild white ways
- nyomdalemez: BornPrettyStore - QA57 


Ahogy a fenti képen is láthatjátok, kicsit megmetszettem a mintát, ugyanis kihagytam a fenyőfát és az alsó sormintát is. Előbbit direkt, hogy kiférjen a körmömre a minta, utóbbit pedig azért, mert rondán sikerült leszedni a nyomdapárnáról. Így olyan, mintha csókolózós rénszarvasokat tettem volna a körmömre. :D

Többiek munkái:




Nektek hogy tetszik?
Készen álltok már a Karácsonyra?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Nagyon édes lett és csodás a színpárosítás :)

    VálaszTörlés
  2. Puszilkózó rénszarvasok...Cuuukiii! :3

    VálaszTörlés
  3. De arik :D Én is ezt a mintát választottam ugyanerről a lemezről! Szép mani lett!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó ez a piros, jó kis mani lett! :)

    VálaszTörlés