2016. december 5., hétfő

NEW IN | Lipcandy | Új NYX termékek

Sziasztok Lányok!
Mint tudjátok, az Allee-ban megnyitott a NYX üzlet.


Nem voltam a megnyitón, pár héttel később viszont benéztem vettem valamit magamnak.



Még ezer éve volt a márkától egy Soft Matte Lip Cream-em, amit nagyon szerettem, de túl drágának találtam a Müllerben lévő állványukat, ezért ritkán vásároltam NYX termékeket.
Túl sok youtube-os beauty vlogot nézegetek, s a legtöbbjük oda és vissza van a Lip Lingerie-ktől, amiket a megnyílt boltban lehet is venni. Vagy 20 féle nude árnyalatban lehet kapni őket, én viszont mostanra már nem szívesen veszek natúr rúzst, mióta sikerült 3-4 túl világosat kiválasztanom... Végül láttam, hogy van egy "pirosas" árnyalatú, amibe beleszerettem.


NYX - LIP LINGERIE - EXOTIC (meleg mahagóni vörös árnyalat) - LINK
Valamiért úgy emlékeztem, hogy sokkal vörösebb, de így is tetszik. 4-6 órát simán kibír az ajkakon, evés-ivással együtt. Könnyű a felvitele, kicsit ragadós, de csókálló! Másnapra rettentően cserepesek lesznek az ajkaim, de megéri. 





A másik termék, amit vettem, a barátnőm kapta szülinapi ajándékként, egy sötétlila folyékony ajakrúzst: Liquid Suede Cream Lipstick - Subversive Socialite árnyalatban. (LINKHasonló, mint a korábban magamnak vásárolt Butter lipstick-em.








A jövőben lehet be fogom szerezni a Soft Spoken (mályvás nude) árnyalatú Liquid Suede Cream Lipstick folyékony ajakrúzst - ami egyébként egy Kat Von D folyékony rúzs (Lolita) dupe-ja, alternatívája (LINK), - illetve még játszom azzal a gondolattal, hogy fel fogok építeni egy pro palettát, (régebben már kipróbáltam két  szemhéjpúderüket) hiszen tele van a kínálatuk MAC dupe-okkal (1, 2, 3). 


Ti jártatok már a boltban? Vettetek valamit?
Van kedvenc NYX terméketek?
Mit ajánlanátok a márkától?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése