2012. október 5., péntek

Essence: Wild Craft

Már vártam ezt a trendkiadást, mivel nagyon jó dolgokat raktak össze. Az eredeti nézzük meg listám a követkzőkből állt: ecset, mono szemhéjpúderek és a nude rúzs. 
Nagyon örültem, mikor megtudtam, hogy már kipakolták a polcokra őket, viszont két-három nappal később, amikor szétnéztem a Müllerekben igencsak lefosztott displayekkel találkoztam, úgyhogy 2 fordulóból sikerült összeszedni mindent, amit szerettem volna.
A tovább után láthatjátok a velem hazatérő termékeket.
Nézzük az első körben szerzett dolgokat:
Egy akciós Catrice szájfény is velem jött. (Pink Me Up)
Szemhéjpúderek: 01 rosewood hood, 02 out of the forest
alap nélkül, építhetők
Mono szemhéjpúdereket annyira nem szeretem, de már kellett egy világos (highliter) úgyhogy ezt elhoztam s az az olivás-moszat szín is nagyon tetszett. Még nem használtam őket, de már várom, hogy felavathassam őket élőben, nemcsak swatchként.


A második körben már jobban örültem, mert végre hazahozhattam az ecsetet, s becsúszott mellé az új topper is. 
Duo ecset: 01 fluffy vests dressed
Körömlakk: Mrs and Mr Glitter
Ecsetmániás vagyok, ha még nem mondtam voltna párszor. Ha csupán egyetlen egy dolgot választhattam volna a trendkiadásból, akkor az tuti az ecsett lett volna. Mert ecset mindig kell és kész, ráadásként duó, szóval leegyszerűsíti az életünket. 

A harmadik dolog, amit megnéztem, az a nude rúzs. Igazából nem tudom elképzelni magamat nude rúzst viselve, de ki tudja, lehet hazahozom még, de az állandó szortimentben is van egy nude rúzsa az Essence-nek és szerintem csak az árnyalatban van  egy kis különbség köztük, a textúra hasonló. (Igen, ez most a tipikus pro és kontra harca nálam.)

Ti mit szereztetek be ebből a kollekcióból?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Szia! Hol sikerült beszerezned az ecsetet? :) Azt vadászom már jó pár napja :)

    VálaszTörlés
  2. A KöKi Müllerjében. Oda általában pár nappal később érkeznek az Essence/Catrice trendkiadások, mint a Corvin/Blaha-Europium Müllerjeibe. :)

    VálaszTörlés