2012. október 26., péntek

Glamour napok: SHE körömlakk 295

Még régen - akkor is Glamour-os kuponnal - vettem egy fekete SHE lakkot, mert éppen kellett. Csalódás volt. Még most is megvan, nem is tudom, miért nem dobtam még ki... Három-négy réteg kell belőle a majdnem "tökéletes" fedéshez, lassan szárad és szörnyű.

Ezek után nem vettem SHE körömlakkot... Egészen mostanáig. És meg kell, hogy mondjam, sokkal jobbak, mint az előbb említett régi feketém. Íme ez az új éjsötét kék lakk:


Mondjuk a mosogatást és a fürdést ez a lakk sem bírja. Sőt, nem is kell az essence peel off alaplakkja, nekem fürdés után magától lejött így. :S Elég furi, nemde? Ahol nem jött le, ott körömlakklemosóval próbálkoztam s a végén úgy néztem ki, mintha indigóba nyúlkáltam volna. (Éppen ezért sosem sikerült reggel rendesenmegörökíteni a körmeimet, azért sikerült csak mostanra ez a bejegyzés...)

Igazából látszik, mennyire pigmentált és már egy rétegben is kiválóan fed. Azt hiszem, nem ez volt az utolsó SHE lakkom. Legközelebb valami világosabbat szeretnék kipróbálni. :) 

Nagyon szép színe van, nem is tudtam a képeken visszadni, sajnos. Napfényben gyönyörű kék, sötétben meg akár feketének is nevezhetnénk.

Gyűjti az ujjlenyomatokat


És a kinézett SHE lakkok listája: napsárga, csillámosok (195 piros, 255 lila, esetleg a fehér) és még sorolhatnám...

Ti használtok SHE lakkokat?
Mulberry

1 megjegyzés :