2012. október 29., hétfő

Glamour Napok (majdnem): The Body Shop

Teafás Pórusösszehúzó - Mattító - Primer (Tea Tree Pore Minimiser, 30 ml ára: 3690 Ft)

A Glamour napok alkalmával, elöszőr sétáltam be a Body Shop üzletébe. Mindenki azt írta, hogy kedvesek voltak az eladók, meg rögtön odaugrottak segíteni nekik... hát... nekem köszöntek és ennyi. Nem néztem ki szakadtul, de szerintem nem hitték, hogy bármit is venni fogok náluk. Azonban tévedtek. Vikinél láttam egy bejegyzést, és azóta ki akartam próbálni ezt a terméket. Gondoltam, felhasználom a kuponomat és úgy jobban megéri az árát. Igenám, de fizetéskor derült ki, hogy ez nem tartozik a sminktermékek körébe, úgyhogy teljes árat fizethettem érte. Majd meglátjuk, beváltja-e a hozzá fűződő reményeimet.
"Teafás primer, ami nem engedi a pórusok eltömődésést, mattítja a bőrt és segít az alapozóból kihozni a legtöbbet. "
Kép Forrása: TBS facebook oldala 
Első gondolatom az volt a tubus láttán, hogy valami itt nem stimmel.


És igen rájöttem mi az. Maga a tubus, mert kicsinek tűnt a boltban a többi termék között. Hazahoztam és megdöbbenve láttam, hogy majdnem akkora, mint a Garnier BB krémem; de mégsem ugyanannyi termék van benne... Viszont így neszeszer kompatibilissé vált, márha szükség lenne rá napközben.

Én egyszer már kipróbáltam arctisztító tonik után pár órával, és tulajdonképpen semmit sem hatott, mintha ki sem próbáltam volna...

Legközelebb nem lekezelt bőrőn próbáltam ki. Másfél perc elteltével a szép zsíros bőrőm mattá változott, sehol semmi fényesség és hasonlók. Úgyhogy hasznos és működik, elég egy borsószem méretű adag. Egy bajom van, hogy nekem csak 3-4 órát bírt ki így az arcom. Azt hittem tovább fogja bírni...
De még próbálkozom vele, hátha...

Egyébként nagyon kellemes illata van a krémnek.





Voltatok már az üzletben? Ti szeretitek a The Body Shop termékeit? Van kedvencetek?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. The Body Shop termekek, itt Kolozsvaron meg nem kaphatok (vagy en nem tudom, hogy hol nezzek utana :)), igy nincs kedvencem, de a leirasod szerint a primer mondjuk, hogy elegge OK. A Garnier temekhez kepest jobb e vagy sem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdésedre válaszolva a TBS-nak tovább tart a hatása, szóval etéren jobb.
      De míg a Garnier BB krém hidratáló-alapozó fényvédővel addig a TBS "csak" egy primer. Éppen ezért a kettő együtt jól használható, mert a primer mattít a BB meg színt ad és már menetkészek is vagyunk. :)

      Törlés