2012. november 18., vasárnap

Gólyabáli sminkes neszeszer

Pénteken volt az idei gólyabál, ahol felléptem egy csoporttánccal és utána egy egész estés bulizást tartottunk. Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen legyen a sminkem és a manikűröm, végül rájöttem, hogy a komfortzónán belül kéne maradnom.

Fekete H&M-es szatén ruha volt rajtam, fekete magassarkúval és egy fekete kistáska aranyszínű lánccal - szintén H&M. Ebből következik, hogy a sminkemhez a nemrégen vett Maybelline Color Tatto-ját használtam On and on Bronze árnyalatban s mellé az elmaradhatatlan fekete szemhéjtus. Nem akartam feltűnő lenni, ezért egy visszafogottabb szájfényt választottam mellé. Amit tudtam, azt otthon megcsináltam: BB krém, púder, a leírt szemsmink és ajakápoló. Gondoltam megmutatom, mi mindent vittem magammal este a kis neszeszeremben.

ennyivel kezdtem a sminkelést

és végül ezeket vittem magammal (ecsetet is)

A következő posztban pedig megmutatom a körmeimet az estéről. :)

Ez volt a harmadik gólyabálom és még lesz néhány... Remélem a következőkön is lesz esélyem fellépni, mert nincs is jobb annál, minthogy a barátaiddal együtt alkottok valamit.
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése