2012. november 12., hétfő

Nem kellett volna #1

Mielőtt vásárolok valamit, általában utánajárok, mi másoknak a véleménye egy adott termékről. Most megmutatok pár dolgot, ami nekem nemigen vált be. Van amivel nem fogok kísérletezni, van amivel még talán és van amivel nem tudom mi legyen.

Aden folyákony rúzs, Manhattan rúzs, Sunkissed szájfény, Manhattan óriásceruza,
AVON szemhéjpúder, Douglas - I love... watermelon szájfény.

Balról jobbra haladva:


Aden folyákony rúzs (10) és Manhattan rúzs (57D): Mindkettőt megvettem, és tulajdonképpen a kezemen nem is olyan rosszak a színek, de a számon... Nagyon durva, még számomra is, aki szereti a feltünőbb dolgokat...




SUNKISSED szájfény: Igazából, ez sem az én színem, rossz illata van és az állaga is megváltozott, úgyhogy ezt sem szívesen használom.



A kövtkező, amiről írok, az a korábbi posztomban szereplő Manhattan ceruza lenne. Lehet én nem vagyok kompatibilis vele, de alappal és alap nélkül sem sikerült szépen felvinnem a szemhéjamra. Ezzel még próbálkozok, majd meglátjuk mi lesz belőle...


A maradék kettőt már kidobtam, mivel baj volt velük:
- A szájfényt, még az első posztjaim között említettem, hogy megvettem a Douglas saját márkás szájfényét: "I love... Juicy watermelon" (lédús görögdinnye). Hogy ez miért is került ide? Mert egyszerűen rosszul esik felvinni a számra. Ajakápló vagy rúzs fölé, zavar a dinnyés illata, illetve érzem is, hogy bizsereg tőle az ajkam. Szerintem még nem járt le, habár mint a képet láthatjátok, nemigen maradt fenn rajta a felirata. Tartogatni már nem szeretném, úgyse fogom használni, úgyhogy végül kidobtam.

- A másik pedig egy folyékony szemhéjpúderpor az AVON-tól. Viszonylag régebbi darab, de még mindig jó. Az egyetlen bajom vele, hogy sokáig tart mire a folyékony állagból átvált por állagúvá - és addig csukva kell tartani a szemeket. Sietős reggeleken nem túl kedves utitárs - nekem sikerült a felét lepislogni magamról. Leszedni a rohanásban meg igazán izgalmas volt. Többször próbálkoztam vele, mindig rondaság lett a végeredmény, úgyhogy ez is a kukában landolt.


Nektek is van olyan terméketek, amikkel nem tudtok mit kezdeni?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése