2012. november 10., szombat

Púderváltás

A korábbi ecsetes posztomban megmutattam a legújabb púderemet, melyet már fel is avattam és egész jól szerepelt a héten.
Szerettem a régi Bourjois púderemet, ezért beruháztam egy kicsit másmilyenre a márka kínálatából. Ez most egy mattosító, vitaminos púder. Azt ígéri, hogy 10 órányi mattít. Hát, ezt csöppet túlzásnak érzem, talán 3-4 órát bír ki, de mivel kicsi, neszeszer kompatibilisnek mondható, van benne tükör és hihetetlenül jól záródik - de tényleg, két kézzel tudom kinyitni. Ez az 52-es Vanille/Vanilla árnyalat, eggyel világosabb és kettő sötétebb árnyalat közül választhatunk; nekem ez a megfelelő a téli/tavaszi időre. Mivel Bourjois, ezért kicsit sárgásabb, de nem annyira, mint a normál testvérei.



Én szeretem, minden nap használtam a héten és  a neszeszerembe költöztettem. Amikor kinyitottam, nem volt lefóliázva és még pamacs sem volt hozzá. Ecsettel kicsit porzik, de nagyon kellemes illata van.

Befotóztam a különbséget a régi, "normál" púderemmel. Kisebb, fél grammal kevesebb van benne, mint az "igaziban". (Healthy -balance: 9 g, Normál: 9,5 g)


Ti most milyen púdert használtok? Mi a véleményetek a Bourjois termékekről?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése