2012. november 25., vasárnap

Új Ajakápló

Egyik pillanatról a másikra elfogyott az Yves Rocher-s ajakápolóm.


Volt egy vésztartalék ajakápolóm az ilyen esetekre, amikor nem számolok azzal, hogy elfogy az ajakápolóm. Nem kellett volna azt használnom...
Ez a Miss Sporty-s ajakápoló lenne a csere darab.


Még egy fél éve vettem (az YR-s előtt), mikor szükségem volt rá, mert folyton kicserepesedett az ajkam. Olcsó volt, teszter is volt belőle, és ennek olyan színe volt, mint az ajkamnak, szóval nem is látványos. Aha, persze. A cserepes ajkakon megmarad, ráadásként nem is hidratál. Nem egy jó darabka ez. Ráadásként nem is akarom megtudni, mi van benne, hogx 30 hónapig is eláll... 
Már kevés van benne, de tudom, úgyse fogom elhasználni, úgyhogy örültem, mikor bementem Rossmanba az új limitált Catrice pultot megnézni és még jobb dologra bukkantam. (A Catrice pult nem volt feltöltve...)

Akciósak voltak az ajakápolók! Elöző nap már egy DM-ben is nézegettem, hogy szinte félráon vannak bizonyos Labello-k, Blistex és Caremex ajakáplók, de akkor nem vettem egyet sem - pedig egy herpeszes Caremex-en gondolkodtam. A Rossmanban viszont vettem kettő ajakáplót is, annyiért, amennyiért alapesetben csak egyet vennék.


Vettem egy sima Labello-t és egy Málnás-limonádés Blistex-et. Előbb a Labello-t kezdtem meg, majd valamikor a Blistex is jöhet, de az SPF 15 miatt kicsit a jobb időre tartogatom. A Miss Sporty-t pedig kidobtam.

Még gondolkodtam azon, hogy újra kéne vennem az Yves Rocher-s ajakáplómat, de a Rossmanban hamarabb voltam, úgyhogy most elhalasztva a YR ajakápoló vásárlás. Viszont, van egy tök jó kuponom hozzájuk és már tudom is, mire fogom felhasználni...


Ti kipróbáltátok már a Miss Sporty ajakápolót? Mit használtok most? 
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése