2013. április 19., péntek

A Beauty Blogger Tag

Sziasztok!

A napokban már több helyen is láttam ezt a TAG-et és gondoltam én is kitöltöm, hiszen régen volt már ilyesmi a blogon.


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Természetes göndör, de már megtanultam, hogy lehet hajszárítás közben kiegyenesíteni - hajvasaló nélkül, - de azért a hullámos az alap.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Régebben mindig én festettem magamnak - vagy néha anya. Összesen talán kétszer vagy háromszor csinálta fodrász, amikor visszaváltottam az eredeti hajszínemre.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában igen, egy copfba fogva. Van hogy kiengedve hordom, de a hajráf is előfordul díszítésként.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Mindig magamnak csinálom, nem érzem szükségét a professzionális segítség igénybevételének egyelőre.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Jobb esetben három naponta, de ha rossz a lakk minősége akkor két nap vagy akár másnap is újra lakkozok.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen-nyáron, ez nem is kérdés.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Ha kora reggel sietős a készülődés, akkor öt-tíz perc, amúgy talán húsz. Azzal megy el az idő, hogy kiválasztom a megfelelő színárnyalatot meg ecsetet. :D

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Általában az arcomat, de előfordul, hogy előbb a szemsminkem lesz készen.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Ha szükséges, akkor veszek. Meg persze hébe-hóba is, ha találok valami kedvemre valót.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Sohasem használtam eddig műszempillát, s szerintem a jövőben sem fogom. 

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Van, hogy valamit direkt kihagyok - pl a szemhéjpúdert, a tust vagy a púdert, - szóval nem mindig készítek teljes sminket.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Általában nem, de ha elmegyünk valamerre, akkor egy kis BB krém, szempillaspirál, ajakápoló és kész is vagyok.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Néha el szoktam hagyni, amikor reggel nincs már időm vagy csak lusta vagyok. Nem érzem magam rosszul tőle, de ha van rajtam egy kis szempillaspirál, a többiért -sem- rinyálok. :D

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Mi számít high-end-nek? Mert kb van egy Chanel rúzsom a Hello Monday-től, ami nevesebb. Majd jön egy Clinique Chubby Stick is valamikor, de konkrét high-end darabom nincs is.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Megesik, de nem ez az átlagos.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Attól függ, hogy mennyi mindent kell eltennem. Egyébként most 2-3 táskát váltogatok ennek függvényében s ebből is az egyik csak néha-néha fordul elő a vállamon, szóval csak kettőt váltogatok.
17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Reggel általában korán kelek - csak szerdán meg pénteken van időm pihizni. Mikor fekszem le? Hát, az ritka, hogy aznap, szóval hajnali bagoly vagyok.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Most hétfőnként hastáncolni járok - de csak 1 óra, mert ennyi időre lett kibérelmve a terem. Szóval nem sokat, de az utóbbi félév óta csinálok így heti rndszerességgel valami sportot - előző félévben például pilates-re jártam.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb, de párszor már leteszteltem, hogy tudok-e írni ballal s a válasz: nem. Persze azért használom a bal kezemet is, leginkább cipekedésre.


20. Milyen magas vagy?
Alacsonyabb fajta vagyok, a 155 centimmel.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul igencsak jól beszélek - 11 évig tanultam,- és gimiben négy évig próbáltuk a franciát. Nem egy rossz nyelv, de nincs jó tanár hozzá.

22. Vannak háziállataid?
Vannak halaink. Lehet ez Nálatok nem számít háziállatnak, hiszen nem nem lehet elvinni sétálni, de oda kell rájuk figyelni, mert pacsálnak és annyit esznek, amennyit ad nekik az ember.


23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Rá-rá szoktam nézni a blogger-re, de nincs megnyitva folyton.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Szoktam, hiszen így több véleményhez, tipphez is hozzájuthatok. :)

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Igen, listázok bizony. Valahogy számon kell tartani azokat a termékeket, amiket kinézek magamnak. :D

26. Hogy jött a blogod neve?
Erről már poszt is volt, mert egy vörös körömlakk minden nő piperecuccai közé kell. Egyébként még Crystal jótanácsai is segítettek, hogy a blog neve legyen megjegyezhető. Szerintem ez bejött.


27. Milyen kamerát használsz?
Fekete 8.1 megapixeles CASIO EXILIM EX-Z9. Nem tükörreflexes, viszonylag olcsóbb darab, de olyan jó képeket tud csinálni! Imádom, a kedvencem és teljesen saját pénzből vettem - vagy 5 éve és csak egyszer volt szervízben.

28. Mi a kedvenc színed?
Most lila, piros és a zöld egyes árnyalatai.
29. Káromkodsz?
Persze, mint mindenki. Ezzel kicsit ki tudom engedni a gőzt, de néha csak úgy kijön. Egyébként a hangsúlyozásomból rögtön lehet tudni, hogy komolyan gondolom vagy csak úgy mondom.


30. Mit csinálsz a nap hátralévő részében
Alvás, blogolás, suli, tanulás, fotózás, olvasás, sütés (esetleg főzés) és még sorolhatnám...

Töltsétek ki Ti is!!!
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése