2013. április 27., szombat

Rimmel 60 seconds lakkok evolúciója

Sziasztok!
Ma arról írok pár sort, hogy miként alakultak át a Rimmel 60 seconds körömlakkok az elmúlt fél évtizedben.


Bizony, fél évtizedben. Mivel ezek voltak ténylegesen a legelső lakkok a készletemben, melyek egyre jobbak és jobbak lettek.




Elsőnek ezt a piros körömlakkot kaptam, hozzá volt csomagolva az egyik magazinhoz (IM vagy Glamour) jó sok évvel ezelőtt. Ez a 826-os bring it out lenne. Másmilyen az üvege, mint a mostani lakkoké és 8 ml-t tartalmaz. Mostanra már kicsit besűrűsödött, de még így is kenhető állapotban van. Szerintem mostmár tényleg nem fogja tovább bírni, úgyhogy lassan érzékeny búcsút kell majd vennem tőle... Már egy vastagabb réteg is kellemest fedést ad, egyszerűen szép piros. Kicsit feldobtam a Lovely Moulin Rouge piros csillámos topperével. Íme a végeredmény:





A másik ilyen lakkomat jó pár évvel később (avagy korábban :D ) vettem, az a 809-es blue me away. A története egyszerű, lila korszakomat éltem, drogériában voltunk anyuval és megtetszett a lakk lila színe. Nem lehet hibáztatni, abban a világításban tényleg lila színe volt s akkor eszembe se jutott elolvasni a nevét. Majd otthon, az első lakkozásnál döbbentem le, hogy ez kék. Minden esetre nem bántam meg, hogy megvettem, mivel adott szögből szép lila fénye van - ez az első képen látszódik is egy kicsit. A mutató- és a gyűrűsujjamra tettem egy kis Essence Mrs. and Mr. Glitter toppert.





Nemrég megmutattam a harmadik - és egyben legújabb - lakkomat, a 330-as Highland-et. Akkor említettem, hogy igencsak hasonlít egy másik lakkomra - itt mutattam meg, - a Catrice Caught on the Red Carpet-ra. Gondoltam ismét megmutatom őket egy közös manikűr keretein belül. A Catrice lakk jóval világosabb, mint ahogy az első képen láthatjátok, viszont egyes fényviszonyok mellett ugyanolyan sötét lesz, mint a Rimmel lakk színe - jobban, mint a második képen. Tulajdonképpen, csak az üvegben hasonlóak a színűk.




És aztán feldobtam a nagyujjamra egy kis szitakötő matricát, íme:




Végül egy még jobb alternatívát találtam a körmös dobozom alján. Egy ezeréves ASTOR Lycra Flex +Silk lakk, 550-es Red Lace árnyalatban. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni ezt a fajta lakkot és ezt az árnyalatot, de az biztos, hogy még kaphatóak az Astor Lycra Flex körömlakkok.
(Csak, hogy tudjátok: az ASTOR lakk a mutató- és középsőujjamon van, a Rimmel pedig a gyűrűs- és kisujjamon. Láttok közöttük különbséget?)






Nekem nagy kedvenceim a gyorsan száradó lakkok. A Rimmel márkától "csupán" ennyi körömlakkom van, de a márka rúzsait is csak ajánlani tudom bárkinek.

Nektek van valamilyen Rimmel sminkcuccotok? Szeretitek a gyorsan száradó lakkokat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése