2013. április 29., hétfő

AVON minták: Színmegújító hidratáló ajakrúzsok

Sziasztok!
Nemrég rendeltem magamnak az AVON-tól jó pár rúzsmintát, méghozza a Perfect Kiss és a Színmegújító hidratáló ajakrúzsok közül. Most az utóbboról mutatok pár mintát.

Elnézést a nem túl élőnyös képért
A mai és a következő posztom témája is az ajkakra való termékek lesznek. :)


A jövőben lehet, hogy majd veszek valamelyik rúzsból, de elsőnek ki szerettem volna próbálni őket, minden elkötelezettség nélkül. Már párszor sikerült melléfognom az árnyalatválasztással.


Színmegújító hidratáló ajakrúzs (ULTRA COLOR RICH Moisture Seduction) 
A választott árnyalatok: SOFT PINK, ROSE RIBBONS, GARNET SHIMMER. 




Nálam a ROSE RIBBONS a befutó! 

Elsőnek a Krémmánián néztem körül, mert jó ötletnek tartom a 2 az 1-ben termékeket, mert ugye ez egy balzsam és rúzs kombója. Összesen 12 árnyalat közül választhatunk, s találunk natúr illetve erős színeket is. Csupán kettőben van csillám és ezt a nevük is jelzi - mint például a  GARNET SHIMMER. Ezekhez a rúzsokhoz, nem árt, ha előtte használunk ajakkontúrozós cerkákat, mert képes elmozogni a rúzs. Hasonlóan tartós, mint az átlagos rúzsok - evést, ivást nem bírja. Szerintem nem rossz rúzsokról van szó, eredeti áron kicsivel több, mint 3000 forint.


Amit még ki szeretnék próbálni valamikor a jövőben, az az AVON Shine Attract ajakrúzsai lennének. Most sok rúzsom van, úgyhogy nem tudnám kihasználni ezeket.

Viszonylag sok árnyalat tetszik: CARESSING CORAL, NATURAL GLOW, WRAPPED IN RAISIN, AI ROSE PINK és a GUAVA.

Ti ismeritek ezeket a rúzsokat? Valamelyikhez kedvet kaptatok?
Mulberry 

4 megjegyzés :

  1. Nekem a soft pink árnyalat tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Honnan tudsz rendelni mintákat? Kerül pénzbe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tanácsadónőktől biztos, hogy lehet - weboldaldukról még nem is rendeltem, úgyhogy arról nem is tudok nyilatkozni. És igen, pénzbe kerül. Egy-egy minta olyan 70-80 forint körül mozog, de én ezeket kb 45 Ft-os áron szereztem be, mert volt mellette még másnak a rendelése is.

      Törlés
  3. És mekkorák ezek a minták méretileg? :)

    VálaszTörlés