2013. október 13., vasárnap

Élet a lakk-stop után

Sziasztok!
Még áprilisban/májusban elhatároztam, hogy egy ideig nem veszek körömlakkot, melyet eddig sikerült is betartanom. 


A mai posztomban bemutatom, milyen lakkokat vettem mostanában. :)
Többször jártam a H&M-be és a legtöbb esetben üres kézzel távoztam a boltból - ami meglepő, mert nagyon szeretem az ékszereiket, kiegészítőiket és a pipere dolgaikat is. Amikor megláttam az összecsomagolt öt lakkot, nem bírtam magmmal és megvettem, illetve melléjük még egy kis topper is csatlakozott. :)


AVON opal csillámos topper. 
A katalógusban lévő képek nem győztek meg engem a fedőlakk szükségességéről, de netszerte többfélét olvastam róla és anyunak is eléggé tetszett, úgyhogy végül megvettem és nem bántam meg.


Jártam Moyra boltban is, ahol csupán két körömlakkot vettem, persze a kívánságlistámról. :D 
Már mindkettőt megmutattam Nektek: 92 ITT, 80 ITT.


Egy új állvánnyal bővült Rossmann kínálata, méghozzá Crystal Nails körömlakkokkal. Kérdés sem volt, hogy hazahozok egyet. :D


Még anyunak vettem Essence körömnyomdázó készletet s mostanra már mindkét nyomdázós körömlakkot beszereztük hozzá. Az újdonságaik közül pedig a papírtranszferes lakkozás kellékeit hoztuk haza. Véletlenül lehagytam a Be Loud trendkiadás topperét, amit ITT már bemutattam Nektek.



A következő bejegyzésben majd megmutatom a Glamour napi szerzeményeimet.

Ti vettetek mostanában körömlakkot?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Igen, méghozzá Nailland nyitási napon, ahol eredetileg csak 3 üvegcsét szerettem volna venni...7 lett belőle :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kicsit még várok a NailLand-del. :D Nagyon sok(!!!) lakkot vennék onnan.

      Törlés
  2. Mint félig illetékes: a CN lakkot szinte még a szerzés napján (hétfőn) természetesen felkentem és csak ma este mostam le.
    A lakk kibírt egy heti mosogatást( amibe becsúszott egy-két sikálás is :)) és a használat során kb. 1 mm volt a körmeim hegyén, ami sérült.
    A lemosása semmilyen varázs-módszert nem kívánt.

    VálaszTörlés