2013. október 3., csütörtök

Essence: Me & My Ice Cream trendkiadás

Sziasztok!


Ma egy újabb Essence-s bejegyzést hozok Nektek.



Csupán nézelődtem az akciós pultnál, amikor megláttam, hogy a régebbi trendkiadás megmaradt darabjai csupán 345 forintba kerülnek, egyből kutatni kezdtem s végül a Me & My Ice Cream egyik baked szemhéjpúdere a 02 icylicious egyből a kosaramba tettem. Eredetileg a krémes arcpirosítót kerestem, de az már elfogyott. Ez az első baked - azaz szárazon és nedvesen is használható - szemhéjpúderem, kíváncsi leszek milyen élesben a használata.





Ugyan a képen nem látszik annyira, de nedvesen sokkal élénkebb, láthatóbb a rózsaszín beütése a szemhéjpúdernek. (A swatch az elöző poszttal együtt készült.)





Köki Müllerben még guerilla gardening megmaradt darabjai is akciós áron kaphatóak.


Ti vettetek valamit ebből a kollekcióból?
Most megjött a kedvetek, hogy le lettek értékelve?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése