2013. október 19., szombat

Sleek Oh So Special paletta, avagy a kis kedvencem

Sziasztok!
Ma az egyik kedvenc palettámról mesélnék.



Egy igazi aduász, az egyik alapdarab a sminkes neszeszeremben.

Sleek: Oh So Special paletta


Beletelt majd egy évbe, mire rászántam magam, hogy egy mindennap használható Sleek palettát is vegyek magamnak, de eljött az ideje és több darab közül választottam ezt. 
Gondolkodtam az Au Naturel palettán, de abba "túl sok" natúr szín van; a Storm palettában inkább kékes-sötétebb színek vannak, amiket annyira nem szeretek, mert nem tudok bánni velük, így az is kiesett. (Persze most mondhatjátok, hogy a Monaco palettában is van kékes szemhéjfesték, de az limitált volt és csak 3-4, így a paletta több, mint fele "használható".) Az Original palettában is túl sok kékes árnyalat van, amiket nem használnék ki, s nem szerettem volna matt palettát, úgyhogy végül az Oh So Special palettára esett a választásom.  A színek gyönyörűek, erősen pigmentáltak, nem porzanak és nem hullanak a szemem alá, jól satírozhatóak. Ez a paletta az állandó kínálat része, így bármikor megvehetitek. 





Felsősor:
- Bow: matt krém, egy highlighter a szemöldökcsontra, illetve a belső szemzughoz.
- Organza: fényes rózsaszín - az egyik kedvencem. :) 
- Ribbon: matt rózsaszín - kevés is elég belőle, alapnak meg az Essence Stay All Day For Faires krémese tökéletes. 
- Gift Basketfényes bronz, hasonlít a Maybelline Color Tatto On and On Bronze árnyalatára.
- Glitz: fényes ezüst, mint a Catrice Made To Stay 010 Pearly Habour
- Celebrate: selyemfényű lila - irdatlanul jól néz ki a Gift Basket mellett

Alsósor:
- Pamper: matt világos rózsaszín -  világosabb a Ribbon-nál.
- Gateau: fényes rózsaszín - hasonló, mint az Organza
- The Mail: matt világosbarna. 
- Boxedmatt sötétebb barna. 
- Wrapped Upmatt sötét barna. 
- Noir: matt fekete.


Van néhány bevált összeállításom, hogy egy-egy áryalatot melyikkel és hova viszem föl. Ilyen például a Bow+Organza+Gateau(+Celebrate),  (Bow+)The Mail+Boxed+Wrapped Up(+Noir)...
Szóval ezért is nagyon kihasználható paletta, kétféle változatot egy motdulattal át tudunk változtatni valamelyik másik árnyalattal, így most vagy öt-hatféle verziót is megmutattam Nektek. :)

Jöjjenek a swatchok: 






Az állandó kínálat részét képező paletták:
- Primer paletta, Original, Au Naturel, Oh So Special, Storm, Acid, Sunset, Bad Girl, Ultra Matte Bright V1, Ultra Matte Dark V2 és a Snapshots paletta.

Mi a véleményetek a Sleek termékekről? Van palettátok Tőlük?
Mulberry

4 megjegyzés :

  1. Nagyon sokat gondolkodtam én is a vásárlásom előtt, én a Storm palettát vettem meg, elég sokat szoktam használni. Ez a paletta eleinte nem nagyon érdekelt, de most elég erőteljesen gondolkodom a megvételén. :) A legjobban a Gateau és a Ribbon árnyalat tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeritnem nagyon kihasználható paletta - gondolom a Storm is. Engem ez a bejegyzés (http://sminknaplo.blogspot.hu/2011/10/oh-storm.html) győzött meg az Oh So Special paletta szükségességéről. :D A legjob árnyaltok: Organza, Gateau, Ribbon, Gift Basket és Glits.

      Törlés
  2. Én is gondolkodom hogy ezt vegyem-e meg vagy a Candy-t mindegyik nagyon tetszik csak nem tudok dönteni.Barna szemem van és általában a rózsaszín és natur színek és a zöld állnak nekem jól.Szerinted melyik a legszebb?
    A Snapshots már megvan azt is imádom bár sajnos a színei nem hétköznapra valóak.Van egy kettő pl a barna vagy bronz és a világos highlighter, de nekem a rózsaszín hiányzik belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Snapshots igencsak színes paletta - akárcsak a Candy, - ami a barna szemekhez igencsak jó párosítás. Az Oh So Special színei a mindennapokra is alkalmas, natúr és rózsaszín színekkel tele. Én nem tudok választani a Candy és az OSS paletta között, zöld szemem van, így ha nincs kedvem kísérletezni, akkor OSS vagy a jól bevált lila, ha valami extrát akarok, akkor viszont Candy. :)
      A kérdés az, hogy praktikusan akarsz-e dönteni: csak az egyik paletta kell vagy mindkettő; de ha csak az egyik, akkor olyat választanál ami színes és limitált, vagy olyat ami állandó és mindennap használható. :)

      Törlés